GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi az oka annak, hogy a készülékem nem érzékel elegendő térerőt?

A térerőt az alábbi, főbb tényezők befolyásolhatják:

  • nem tartózkodsz a Társaságunk által biztosított lefedettségi területen, vagy
  • a földrajzi és domborzati tényezők, illetve
  • az épület, ablakok anyaga, falak, födémek vastagsága gyengítik a jelerősséget
  • készülék műszaki állapota

Lefedettségi információkat és térképet ide kattintva találhatsz.

Javasoljuk, hogy ellenőrizd a SIM-kártya jól van-e behelyezve vagy nincs-e a készülékedben bekapcsolva a repülőgépes üzemmód. Ha ezek a lépések sem oldják meg a problémát, érdemes készülékedet is megvizsgáltatnod, melyet közvetlenül a gyártónál kezdeményezhetsz.

Ha térerővel kapcsolatos problémát tapasztalsz, kérjük, jelezd számunkra.
A legegyszerűbben e-mailben tehetsz bejelentést a Készülék és műszaki beállítások/Lefedettség, szolgáltatási területek kategóriát választva. Kérjük, hogy leveledben feltétlenül add meg

  • az adott hívószámot,
  • a pontos címet (ahol a probléma tapasztalható),
  • és az elérhetőségi telefonszámod.

Fontos!

A 3G-vel lefedett szolgáltatási területének nagysága 2020. júliusától 10%-kal csökken. Ez országszerte érintheti mindazon mobilinternetet használó ügyfeleinket, akik lefeljebb 3G-képes készüléket használnak, vagy régi típusú SIM-kártyával rendelkeznek, esetleg nem megfelelő hálózati beállítással használják a mobiltelefonjukat. A mobil hanghívásokat a változás nem érinti! A részletekért kattints ide.

Utoljára frissítve: 2021. február 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!