2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg, hogy mikor jár le a hűségidőm?

A mobil és otthoni szolgáltatásaidhoz kapcsolódó hűségidőről tájékozódhatsz:

Mobil havi díjas szolgáltatás esetén az előfizetéshez kapcsolódó hűségidő egy adott készülék kiválasztása után, a Meglévő előfizetéssel menüpontra kattintva érhető el az online ügyfélszolgálaton (jelszavas belépés szükséges). A mobil havi számlán a hűségidő az adott telefonszám alatt is megtalálható.

Az otthoni számlán, az adott szolgáltatáshoz tartozó hűségidő lejárati dátuma mindig a kedvezményezett díjcsomagnál/szolgáltatásnál kerül feltüntetésre. A számlákon való könnyebb eligazodás érdekében javasoljuk, nézd meg otthoni számlamagyarázóinkat.

Hűségidő meghosszabbítása

A hűségidő lejárta után lehetőséged van újabb eszközt, vagy eszközöket vásárolni, kedvezményes áron, két éves hűség vállalása mellett az alábbiak szerint:

  • Ha mobil havi díjas szerződésre kívánsz 2 év hűséggel készüléket vásárolni, kérjük, lépj be a Telekom fiókodba, majd válassz készülékeink közül (új hűséget vállalok meglévő mobil előfizetésemre lehetőség kiválasztásával) és indítsd el a rendelési folyamatot.
  • Otthoni előfizetés esetén, 2 éves hűségidőt csak abban az esetben vállalhatsz a Telekom TV, otthoni internet vagy otthoni telefon szolgáltatásra, ha a megrendelésedhez eszközt (TV-készülék, laptop, tablet vagy mobiltelefon) is vásárolsz.
    1 éves hűség vállalása esetén a díjcsomagod havi díjából 1 havi havidíj-kedvezményt biztosítunk. Az 1 éves hűségidő lejártát követően a havi díj nem változik.

    Amennyiben több otthoni szolgáltatásod is van, és mellé rendelkezel havi díjas mobil előfizetéssel is, javasoljuk, vedd igénybe a Telekom Készülékkedvezményt. Aktuális készülékakcióinkat ide kattintva tekintheted meg.

    A hűséghosszabbításhoz, illetve a kiválasztott eszközök kedvezményes megrendelése céljából kérjük, hívd Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon, vagy ha netközelben vagy, írj nekünk a Telekom chaten.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!