Hol tájékozódhatok az otthoni és a mobil-szolgáltatásaimhoz tartozó befizetetlen számlák összegéről?
A befizetetlen számlák összegét a jelszavas belépés után rögtön megtekintheted:
- számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon, a "Számlák/Befizetésre váró számlák" résznél,
- mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással, a "Fizetendő számlák"résznél.
Töltsd le az alkalmazást és fizesd be számláid bárhonnan:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Több előfizetés esetén a befizetetlen számlák Telekom fiók regisztráció után, vagy Telekom fiókos belépéssel (e-mail címmel, vagy Facebook fiókkal) egyszerűen láthatóak és kezelhetőek. Fontos, hogy a Telekom fiók létrehozását követően, a fiókba egyenként kell hozzáadnod a szóban forgó előfizetéseket is, amihez MT ügyfél-azonosító/mobil hívószám, és a kiküldött egyszer használatos jelszó (vagy otthoni előfizetés esetén személyes adatok) megadása szükséges.
Amennyiben a befizetésre váró számláidat eléred, akkor a felület felajánlja számodra a kiegyenlítést a Befizetem - illetve, az alkalmazásban a Számla befizetése - gombra kattintva. Az online ügyfélszolgálatunkon és a Telekom alkalmazásban is lehetőséged van a számla kiegyenlítésére bankkártyával.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!