Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?

Ha meglévő előfizetésedhez igényelt vagy SIM csere folyamatban igényelt 4G SIM kártyádat szeretnéd aktiválni a régi típusú SIM kártyád helyett, akkor először javasoljuk, nézd meg milyen adatokat tároltál a régi SIM kártyádra!
Szükség szerint a tárolt adatokat mentsd le a számítógépedre vagy másold át a készülék memóriájába.

Az adatmentést követően (amennyiben szükségesnek láttad) biztonsági okokból az alábbiak szerinti telefonos aktiválás után használhatod az új SIM-kártyát:

  • Az új SIM-kártya hátoldalán vagy a műanyag keret hátoldalának alsó részén keresd meg a SIM-kártya 20 jegyű azonosítóját.
  • A régi SIM-kártyádról hívd a Magyar Telekom hazai hálózatából díjmentesen elérhető 06 (80) 639 999 számot.
  • Munkatársunk elkéri a telefonszámhoz tartozó SIM-kártya 20 jegyű azonosítóját.
  • Az aktiválás pár percet vesz igénybe, ezt követően az új SIM-kártya működőképes. Korábbi, lecserélt SIM-kártyádat ekkortól már csak az azon található adatok megtekintésére használhatod.
  • Helyezd be az új SIM-kártyát a használni kívánt eszközbe.
  • Az új SIM-kártyához új PIN-kódok tartoznak, amelyeket a SIM-kártyát magában foglaló műanyag lap hátoldalán, a lekaparható felület alatt találsz. Természetesen a készülék segítségével módosíthatod a PIN-kódot.

Ha meglévő havi díjas előfizetésed mellé online rendelsz új készüléket, és az aktuális SIM-kártyád mérete eltér a készülék SIM méretétől, akkor a megrendelt eszközzel együtt automatikusan küldünk számodra egy univerzális SIM-kártyát, melyből a megfelelő méretű SIM kitörhető.

Amennyiben üzletünkben vásárolsz készüléket, a kártyát díjmentesen cseréjük, illetve a vásárlással egy időben aktiváljuk.

Ha iPhone készüléked van:

A készülék használatához - a PIN módosításhoz is - aktiválnod kell az eszközt. Ehhez csatlakoztasd az iPhone-odat  olyan számítógéphez, amelyre korábban telepítetted az - Apple oldaláról díjmentesen letölthető - iTunes alkalmazást, és kövesd az eszköz utasításait. Számítógép nélkül - kizárólag a készüléket használva - wifi hálózaton is aktiválhatod azt.

Amennyiben az iPhone-od használatához további segítségre van szükséged, ide kattintva elérheted azokat a leggyakoribb általános beállításokat, amelyeket animált lépésekkel és videókkal teszünk még könnyebben áttekinthetővé.

Utoljára frissítve: 2021. június 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!