GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérhetem az üzemszünet alatt álló otthoni szolgáltatásom visszakapcsolását?

Amennyiben saját kérésedre szüneteltetett szolgáltatásod szeretnéd visszakapcsolni, a módosítást az alábbi módokon kezdeményezheted:

  • e-mailben (szkennelt vagy fotózott formában, az aláírt igény csatolásával),
  • a 1414-es telefonszámunkon,
  • levélben a 1519 Budapest, Pf.: 434. címre küldve.

A visszakapcsolás egyszeri díja szolgáltatásonként eltér:

  • egyéni, egycsatornás telefonvonal: 0 Ft
  • két csatornás telefonvonal (ISDN2 és Dual VOIP): 0 Ft
  • internet: 0 Ft
  • IPTV és Sat TV: 0 Ft
  • Kódolatlan Digitális Kábel TV: bruttó 6731 Ft

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!