2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérhetem az üzemszünet alatt álló otthoni szolgáltatásom visszakapcsolását?

Amennyiben saját kérésedre szüneteltetett szolgáltatásod szeretnéd visszakapcsolni, a módosítást az alábbi módokon kezdeményezheted:

  • e-mailben (szkennelt vagy fotózott formában, az aláírt igény csatolásával),
  • a 1414-es telefonszámunkon,
  • levélben a 1519 Budapest, Pf.: 434. címre küldve.

A visszakapcsolás díjmentes.

Utoljára frissítve: 2022. július 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!