2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom, Cisco ISB6030 vevőegység használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd, hogy a vevőegység előlapján a bekapcsoló gomb milyen színben világít:

  • Ha piros fénnyel világít, akkor a vevőegység készenléti állapotban van. Nyomd meg a Stand by gombot a vevőegység távirányítóján, vagy az előlapi bekapcsoló gombot a vevőegységen.
  • Hogyha nem világít, akkor a vevőegység nem kap áramot. Ebben az esetben győződj meg róla, hogy a tápegység nem csúszott-e ki a csatlakozóból. Ehhez fordítsd meg az eszközt és nézd meg a hátlapját.

  • Vizsgáld meg, hogy minden csatlakozó a helyén van-e, illetve a vevőegység hátoldalán a fő kapcsoló be van-e kapcsolva.
  • Majd nézd meg, hogy a SCART- vagy a HDMI-csatlakozó (attól függ, melyiket használod) nem csúszott-e ki a televízióból vagy a vevőegységből.

Amennyiben az eszköz kap áramot, a csatlakozók a helyükön vannak, de nem működik a szolgáltatás, ellenőrizd a TV-készüléket:

  • Hagyományos televízió esetén a készülék távirányítója (általában az AV gomb megnyomásával, de ez készülékenként eltérhet) segítségével nézd meg, hogy a televíziód megfelelő bemenetre van-e kapcsolva.
  • Ha lapos TV-készüléked van, ellenőrizd le, hogy a megfelelő HDMI-csatlakozó van-e kiválasztva.

Helyes működés esetén a képernyőn az adást, vagy a Telekom feliratot kell látnod.

Abban az esetben, ha megfelelően van beállítva a TV-készülék, de a képernyőn semmi nem látható, javasoljuk, hogy hívd a 1422-es telefonszámunkon a Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat. Itt szakértő munkatársaink - eseti díj ellenében - online vagy telefonon is a rendelkezésedre állnak.

Ha a hívás során kiderül, hogy a problémát a TV-szolgáltatás meghibásodása okozza, a javítást természetesen díjmentesen végezzük el.

Amennyiben megfelelően van beállítva a televízió, de csak a Telekom felirat látszik, ellenőrizd az UTP-kábelt:

  • Ha a Telekom felirat látszik, akkor nézd meg a beltéri egység hátulján, hogy az internet kapcsolatot biztosító (úgynevezett UTP) kábel nincs-e kicsúszva és a kábel csatlakozója felett található lámpák gyorsan szabálytalanul villognak-e.
  • Normál működés esetén a lámpák gyorsan, szabálytalanul villognak. Ha nem világítanak, akkor győződj meg róla, hogy a vevőegységet és a digitális elosztót összekötő UTP-kábel csatlakozója nem csúszott-e ki valamelyik eszközből.
  • Hogyha a lámpák folyamatosan világítanak, akkor ellenőrizd a digitális elosztót is, melyet ide kattintva tudsz kiválasztani.

Abban az esetben, ha a folyamathoz az eszköz használati útmutatójára is szükséged van, a leírást itt találod meg:

ISB6000IPTV-vevőegység család Kezelési útmutató

Ha már ellenőrizted a digitális elosztót, és a szolgáltatás továbbra sem működik, az észrevételed leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen arra is van lehetőséged, hogy e-mailben jelentsd be a meghibásodást. Válaszd a Készülék és műszaki beállítások/Készülékbeállítás kategóriát. Ebben az esetben 1-3 napon belül hívunk fel a megadott telefonszámon.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!