GYAKORI KÉRDÉSEK

Megigényeltem a Kapcsolat kártyát, de még nem érkezett meg. Hol jelezhetem ezt?

2017. június 1-jétől megszüntettük a fizikai plasztik Kapcsolat kártyák megrendelési lehetőségét, egyben azok kiküldését.  Az ezen időpont előtt igényelt kártyákat a Telekom a normál feltételek szerint kipostázta. A jelenleg érvényben lévő fizikai plasztik Kapcsolat kártyák továbbra is érvényben maradnak a rajtuk szereplő lejárati dátumig.

A továbbiakban a Kapcsolat kártya virtuális formában valamennyi Telekom ügyfélünk számára elérhető a Telekom mobil alkalmazásban, mellyel virtuális Kapcsolat kártyád mindig kéznél lehet, így bármikor igénybe veheted a kedvezményeket.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és legyen nálad mindig a Kapcsolat kártyád:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Javasoljuk, hogy a letöltésekor használj Wi-Fi kapcsolatot (így nem generál mobil adatforgalmat). Az alkalmazásba mobil, otthoni és Telekom fiók azonosítóiddal egyaránt be tudsz lépni.
Az alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges, de az applikáció használatakor generált adatforgalom a Telekom belföldi hálózatában díjmentes, ezért nem terheli a mobilinternet csomagban foglalt adatmennyiséget.

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!