Mit kell tennem, ha a hívószám, amelyet áthordoznék, jelenleg nem az én nevemen van?
A számhordozás egyik feltétele, hogy azt a jelenlegi előfizető kezdeményezheti az átvevő szolgáltatónál, illetve az előfizetőnek és számlafizetőnek azonosnak kell lennie havi díjas és feltöltőkártyás előfizetéseknél is.
Amennyiben jelenleg más nevén van a szerződés, két lehetőség közül választhatsz:
-
Még számhordozás előtt gondoskodj az előfizető módosításról a jelenlegi szolgáltatódnál, melynek pontos feltételeiről az aktuális ügyfélszolgálaton érdeklődhetsz. Az átírástól számított 30 nap elteltével pedig már megkérheted a számhordozást a Telekomhoz mint előfizető. Fontos, hogy az előfizetői adatoknak meg kell egyezniük az átírás után is.
- A jelenlegi előfizető kérje a Telekomnál a számhordozást, a saját nevében. A szerződést követő 30 nap múlva pedig üzleteinkben együtt kérhetitek majd az előfizető váltást a saját nevedre.
Ha az utóbbi megoldást választod, az előfizetői adatok módosításának feltételei az alábbiak:
- A régi és új előfizető vagy meghatalmazottjának együttes jelenléte, és a módosítási dokumentumok aláírása.
- A módosítás előtt az egyenleg (a lejárt határidejű és a tárgyhavi számla) rendezése szükséges.
- Abban az esetben, ha már meglévő előfizetőre történik az átírás, ennek a személynek sem lehet lejárt tartozása.
- Amennyiben az új előfizetőnek még nincs havi díjas szerződése, a módosítást minden esetben fizetőképességi vizsgálat előzi meg. Annak eredménye befolyásolhatja azt, hogy a módosítás elvégezhető-e.
- Két számlázás között (egy adott hónapon belül) csak egyszer módosítható az előfizető.
- A számhordozási folyamat alatt nem végezhető.
Az előfizető módosítás kizárólag személyesen, üzleteinkben kérheted. A módosítás költségét a mindenkori havi díjas díjszabás tartalmazza.
Amennyiben a hordozás során Domino konstrukciót választasz és a SIM-kártyát egy másik személy használná, akkor az új előfizető díjmentes rögzítésére sikeres számhordozást követően van lehetőséged:
- online,
- a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon, - ebben az esetben a hívást arról a telefonszámról kell kezdeményezned, amivel kapcsolatban egyeztetni szeretnél,
- külföldről a +36 (30) 344-0861-es telefonszámunkon,
- üzleteinkben.
Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!