GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, ha a hívószám, amelyet áthordoznék, jelenleg nem az én nevemen van?

A számhordozás egyik feltétele, hogy azt a jelenlegi előfizető kezdeményezheti az átvevő szolgáltatónál, illetve az előfizetőnek és számlafizetőnek azonosnak kell lennie havi díjas és feltöltőkártyás előfizetéseknél is.

Amennyiben jelenleg más nevén van a szerződés, két lehetőség közül választhatsz:

  • Még számhordozás előtt gondoskodj az előfizető módosításról a jelenlegi szolgáltatódnál, melynek pontos feltételeiről az aktuális ügyfélszolgálaton érdeklődhetsz. Az átírástól számított 30 nap elteltével pedig már megkérheted a számhordozást a Telekomhoz mint előfizető. Fontos, hogy az előfizetői adatoknak meg kell egyezniük az átírás után is.
  • A jelenlegi előfizető kérje a Telekomnál a számhordozást, a saját nevében. A szerződést követő 30 nap múlva pedig üzleteinkben együtt kérhetitek majd az előfizető váltást a saját nevedre.

A Telekom mobil előfizetői adatok módosításának feltételei az alábbiak:

  • A régi és új előfizető vagy meghatalmazottjának együttes jelenléte, és a módosítási dokumentumok aláírása.
  • A módosítás előtt az egyenleg (a lejárt határidejű és a tárgyhavi számla) rendezése szükséges.
  • Abban az esetben, ha már meglévő előfizetőre történik az átírás, ennek a személynek sem lehet lejárt tartozása.
  • Amennyiben az új előfizetőnek még nincs havi díjas szerződése, a módosítást minden esetben fizetőképességi vizsgálat előzi meg. Annak eredménye befolyásolhatja azt, hogy a módosítás elvégezhető-e.
  • Két számlázás között (egy adott hónapon belül) csak egyszer módosítható az előfizető.
  • A számhordozási folyamat alatt nem végezhető.

Az előfizető módosítás kizárólag személyesen, üzleteinkben kérheted. A módosítás költségét a mindenkori havi díjas díjszabás tartalmazza.

Amennyiben a hordozás során Domino konstrukciót választasz és a SIM-kártyát egy másik személy használná, akkor az adatok egyeztetésére - az új előfizető rögzítésére -  a sikeres számhordozást követően üzleteinkben van lehetőséged. A módosítás ebben az esetben díjmentes. Ennek feltételei:

  • új előfizető jelenléte,
  • szerződéskötéshez szükséges dokumentumok bemutatása,
  • aktív Domino kártya bemutatása,
  • Domino jelszó megadása.

Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. május 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!