Mi a teendőm, ha MobilParkolásnál elrontottam a rendszámot?
Visszaigazoló SMS-ben minden alkalommal elküldjük a rendszámot, amelyre a parkolást elindítottad.
Amennyiben rosszul adtad meg a rendszámot, a parkolást állítsd le a STOP szó elküldésével SMS-ben, a parkoló automatán olvasható számra, majd a helyes rendszámmal indítsd újra a vásárlást.
A parkolási tranzakciós díjakat ebben az esetben is terheljük egyenlegeden. Ez az alábbi tételekből áll:
- minimum 15 percnyi parkolási díj, melyet a parkoló automatán találsz, és
- bruttó 75 Ft tranzakciós díj vásárlásonként, azon felül
- az elküldött SMS-ek költsége, a saját tarifacsomagod szerinti díjakat alapul véve.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!