Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg a mobil-előfizetésemhez tartozó folyószámlaszámot?

A mobil-szerződésedhez tartozó folyószámlaszámot megtalálhatod:

  • az online ügyfélszolgálatra belépve, a "Számlák" menüpont "Befizetésre váró számlák" vagy a "Befizetett számlák" sorában
  • a szerződés első oldalán (abban az esetben, ha időközben az érintett hívószám nem került át egy másik folyószámlára),
  • a havi számla első oldalán, az "Ügyfélazonosítók" alatt.

Havi számládat (pdf formátumban) egyszerűen megtekintheted okostelefonodon is, a Telekom alkalmazással.

Töltsd le a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!