2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg a mobil-előfizetésemhez tartozó folyószámlaszámot?

A mobil-szerződésedhez tartozó folyószámlaszámot megtalálhatod:

  • az online ügyfélszolgálatra belépve, a "Számlák" menüpont "Befizetésre váró számlák" vagy a "Befizetett számlák" sorában
  • a szerződés első oldalán (abban az esetben, ha időközben az érintett hívószám nem került át egy másik folyószámlára),
  • a havi számla első oldalán, az "Ügyfélazonosítók" alatt.

Havi számládat (pdf formátumban) egyszerűen megtekintheted okostelefonodon is, a Telekom alkalmazással.

Töltsd le a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!