Honnan tudhatom meg a mobil-előfizetésemhez tartozó folyószámlaszámot?
A mobil-szerződésedhez tartozó folyószámlaszámot megtalálhatod:
-
az online ügyfélszolgálatra belépve, a "Számlák" menüpont "Befizetésre váró számlák" vagy a "Befizetett számlák" sorában
- a szerződés első oldalán (abban az esetben, ha időközben az érintett hívószám nem került át egy másik folyószámlára),
- a havi számla első oldalán, az "Ügyfélazonosítók" alatt.
Havi számládat (pdf formátumban) egyszerűen megtekintheted okostelefonodon is, a Telekom alkalmazással.
Töltsd le a Telekom alkalmazást:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!