Mit tehetek, ha banki utalásnál véletlenül téves hivatkozást írtam a közlemény rovatba, vagy egy másik számlaszámra utaltam?
Ha a közlemény rovatba téves adatot írtál vagy hiányosan töltötted ki, azt e-mailben, a "Módosítás, Megrendelés/Számla ügyintézés (másolat, egyenlegközlő, csekk kiküldése, hívásrészletező, fizetési mód)" kategóriát választva, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával jelezheted.
A megkeresés előtt készítsd elő a következő adatokat:
- az átutalás dátuma,
- bankszámlaszámod,
- az utalás pontos összege,
- a tévesen megadott, és a fentiek szerinti helyes hivatkozás.
Amennyiben az addig megszokottaktól eltérően véletlenül másik számlaszámunkra utaltál, akkor a számlán szereplő átutaláshoz szükséges adatok megadása esetén - a terhelést követő 2. munkanapon megtörténik a könyvelés, hiányos vagy pontatlan adatok esetén 4-5 munkanapon belül.
A későbbiekben, az automatikus, és gyors könyvelés érdekében kérjük, hogy minden esetben az adott havi számlán megtalálható számlaszámot (51-gyel vagy 53-mal kezdődő, 16 jegyű számsor) írd be a közlemény rovatba.
Ha postai befizetési csekk van birtokodban, ügyelj arra, hogy a csekken szereplő, 0056-tal kezdődő 24 jegyű számsor a Magyar Telekom Nyrt. azonosítója, ezért banki utalásaidnál ne erre hivatkozz!
További információkért (pl. bankszámlaszámok) kattints a "Kapcsolódó kérdések"-re
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!