Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hová fordulhatok észrevételeimmel, panaszaimmal?

Kérdés, észrevétel, bejelentés, panasz kivizsgálása céljából fordulj bizalommal ügyfélszolgálati munkatársainkhoz, a közvetlen elérhetőségeink bármelyikén.

Annak érdekében, hogy bejelentésedet a legrövidebb időn belül kivizsgálhassuk, és ennek eredményéről tájékoztathassunk, javasoljuk, hogy elérhetőségeink közül válaszd az online bejelentés lehetőségét:

  • ahol bejelentkezés nélkül, az online levélíró felületünkről küldött levélben, ahol lehetőséged van csatolni a panasz teljes körű kivizsgálásához szükséges dokumentumokat.

Annak érdekében, hogy bejelentésed a lehető legrövidebb időn belül és teljes körűen kivizsgálhassuk, kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy minden, a panasz kivizsgálásának szempontjából lényeges információt megosztasz velünk.

Kérjük, lehetőség szerint add meg alábbi adataidat és elérhetőségeidet, ezzel is gyorsítva a szerződésed és az adott probléma beazonosítását, illetve a gyors egyeztetés lehetőségét:

  • az előfizető családi és utóneve,
  • a panaszhoz kapcsolódó MT ügyfélazonosítót,
  • a szolgáltatás megnevezését (hangszolgáltatás esetén a kapcsolási számot is),
  • az érintett hozzáférés telepítési címe, vételi helye,
  • kapcsolattartói telefonszámod
  • személyes adataid, valamint az utolsó havi számla - új előfizetőként a vásárlási számla - sorszámának megadásával lehetővé válik, hogy panaszodra is e-mailben válaszolhassunk. Azonban előfordulhat, hogy válaszunkat mégis postai levélben küldjük, személyes adataid védelme, a hatósági előírások vagy a bejelentés témája miatt (pl.: számlamásolat, híváslista, csekk újraküldése).

Kérjük, pontosan és részletesen ismertesd észrevételed. A bejelentésed tartalmazza:

  • a probléma pontos leírását,
  • a hiba vagy probléma időpontját,
  • telefonos vagy személyes Ügyfélszolgálatunkon történt-e a megkeresés,
  • az érintett eszköz (ha van) pontos típusát.

A panasz teljes körű kivizsgálásához kollégáinknak szüksége lehet bizonyos kapcsolódó dokumentumokra (pl. eszközleadást igazoló dokumentum, részletes számlán bejelölt reklamált tételek), ezért javasoljuk, csatolj minden olyan lényeges dokumentumot panaszodhoz, amely fontos lehet a kivizsgáláshoz.

Minden egyes panaszt a lehető legnagyobb odafigyeléssel kezelünk. Függetlenül attól, hogy a kivizsgálás során a megadott panaszt jogosnak, jogtalannak, vagy a tevékenységünkhöz nem kapcsolódónak ítélnénk, részletekbe menően tájékoztatni fogunk döntésünk eredményéről és annak indokáról.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2022. augusztus 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!