2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért szerepel ebben a hónapban a havi számlámon felszólítási díj is?

A havi számlán található beérkezési határidő azt a dátumot mutatja, ameddig az összegnek meg kell érkeznie Társaságunkhoz.

Így, ha pl. a határidő napján, vagy azután fizeted be számládat, számolnod kell azzal, hogy az összeg késedelmesen fog megérkezni hozzánk.

Amennyiben a számlázott hónapban díjtartozásod állt fenn a folyószámládon, akkor arról - attól függően, hogy mobil vagy otthoni az előfizetésed, illetve milyen kapcsolattartó elérhetőséget adtál meg - automata SMS, e-mail, vagy postai levélben tájékoztatást küldünk számodra. A beérkezési határidő után pár nappal SMS-ben kiküldött első felszólítási lépés díjmentes, azonban az azt követő felszólítási lépéseknek már díja van.

Amennyiben a számládon megjelenik a felszólítási díj, akkor a befizetésed nem érkezett meg hozzánk a második felszólítási lépés indításáig. A felszólítás díja - mely jelenleg bruttó 750 Ft - a soron következő havi számládban mutatkozik.

A leggyorsabb és legegyszerűbb, ha a mobilodról a Telekom alkalmazásban vagy számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon egyenlíted ki bankkártyás fizetéssel a számlád, melyet azonnal könyvelünk a folyószámládon.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!