Miért nem kaptam meg ebben a hónapban a megszokott e-Pack kedvezményt?
Az e-Packkel abban az esetben biztosított a díj-kedvezményt, amennyiben:
- a szerződéseden aktív az e-Pack kedvezmény szolgáltatás,
-
elektronikus számlát kérsz vagy már rendelkezel vele (ha pl. még postai csekket kapsz, mielőbb regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásra).
- a havi számládat elektronikusan fizeted be (pl. bankkártyával az online ügyfélszolgálatunkon vagy Telekom alkalmazásban, csoportos beszedési megbízással vagy banki átutalással),
- a havi számlád fizetése a számlán szereplő fizetési határidőre megtörténik (a számla ellenértéke a fizetési határidőig beérkezik),
- a szerződéseden nincs behajtási folyamat.
Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Amennyiben egy adott hónapra vonatkozóan megfelelsz az e-Pack kedvezmény feltételeinek, akkor a következő havi számládban automatikusan megjelenik az adott díjcsomaghoz tartozó e-Pack havi díj kedvezmény.
Ha a felsoroltak közül akár csak egy feltétel nem teljesül, akkor az adott hónapra nem biztosítjuk számládban az e-Pack kedvezményt:
- folyószámládon az adott hónapban tartozásod volt, vagy
- személyesen üzletünkben, postán (illetve nem elektronikus módon fizettél), vagy
- felmondtad az Elektronikus számla szolgáltatást, vagy csoportos beszedési megbízásod.
Ha újra teljesíted az e-Pack kedvezmény valamennyi feltételét, akkor a kedvezmény jóváírását a teljesítés hónapjától ismét biztosítjuk.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!