GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem kaptam meg ebben a hónapban a megszokott e-Pack kedvezményt?

Az e-Packkel abban az esetben biztosított a díj-kedvezményt, amennyiben:

  • a szerződéseden aktív az e-Pack kedvezmény szolgáltatás,
  • elektronikus számlát kérsz vagy már rendelkezel vele (ha pl. még postai csekket kapsz, mielőbb regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásra).
  • a havi számládat elektronikusan fizeted be (pl. online ügyfélszolgálatunkat vagy Telekom alkalmazást használva csoportos beszedési megbízással, Telekom Gyorsfizetéssel, bankkártyával vagy banki átutalással),
  • a havi számlád fizetése a számlán szereplő fizetési határidőre megtörténik (a számla ellenértéke a fizetési határidőig beérkezik),
  • a szerződéseden nincs behajtási folyamat.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Amennyiben egy adott hónapra vonatkozóan megfelelsz az e-Pack kedvezmény feltételeinek, akkor a következő havi számládban automatikusan megjelenik az adott díjcsomaghoz tartozó e-Pack havi díj kedvezmény.

Ha a felsoroltak közül akár csak egy feltétel nem teljesül, akkor az adott hónapra nem biztosítjuk számládban az e-Pack kedvezményt:

  • folyószámládon az adott hónapban tartozásod volt, vagy
  • személyesen üzletünkben, postán (illetve nem elektronikus módon fizettél), vagy
  • felmondtad az Elektronikus számla szolgáltatást, vagy csoportos beszedési megbízásod.

Ha újra teljesíted az e-Pack kedvezmény valamennyi feltételét, akkor a kedvezmény jóváírását a teljesítés hónapjától ismét biztosítjuk.

Utoljára frissítve: 2019. május 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!