Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan módosíthatom díjmentesen mobil előfizetésem díjcsomagját?

A díjcsomag módosítást az önkiszolgáló felületeinken kényelmesen elvégezheted:

  • online a Belépés ikonra kattintva (az érintett előfizetés kiválasztása után kattints a "Szolgáltatás részletei", majd a "Díjcsomagváltás" linkre),
  • 1414 telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?),
  • USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül (*111# hívásindító gomb).

Havi díjas ügyfeleink egy számlázási cikluson belül egyszer, Domino ügyfeleink két feltöltés között szintén egy alkalommal cserélhetik le díjcsomagjukat.

Válthatok díjcsomagot hűségidő alatt?

Hűséget vállalhatsz egy vagy több mobil és otthoni szolgáltatásra (hűségcsoportba vonva) és azok költési szintjére. A költési szint a választott díjcsomagok együttes havidíjának összege (kedvezmények nélkül). Költési szinteden belül hűségidő alatt is változtathatod a díjcsomagodat, havonta egyszer díjmentesen, ügyintézési költség nélkülHa a vállalt költési szinted alá váltasz, kötbért kell fizetned.

Amennyiben Domino hívószámodat váltod havi díjasra:

  • a módosítás díjmentesen is lehetséges,
  • üzleteinkben, vagy honlapunkon, akár készülékvásárlás nélkül is. Ha két éves hűségidőt vállalsz az új díjcsomagodra, akkor készülékkedvezménnyel tudsz eszközt is vásárolni. Az egy éves hűség választására csak üzleteinkben van lehetőséged.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!