2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan módosíthatom díjmentesen mobil előfizetésem díjcsomagját?

A díjcsomag módosítást az önkiszolgáló felületeinken kényelmesen elvégezheted:

  • online a Belépés ikonra kattintva (az érintett előfizetés kiválasztása után kattints a "Szolgáltatás részletei", majd a "Díjcsomagváltás" linkre),
  • 1414 telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?),
  • USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül (*111# hívásindító gomb).

Havi díjas ügyfeleink egy számlázási cikluson belül egyszer, Domino ügyfeleink két feltöltés között szintén egy alkalommal cserélhetik le díjcsomagjukat.

Válthatok díjcsomagot hűségidő alatt?

Hűséget vállalhatsz egy vagy több mobil és otthoni szolgáltatásra (hűségcsoportba vonva) és azok költési szintjére. A költési szint a választott díjcsomagok együttes havidíjának összege (kedvezmények nélkül). Költési szinteden belül hűségidő alatt is változtathatod a díjcsomagodat, havonta egyszer díjmentesen, ügyintézési költség nélkülHa a vállalt költési szinted alá váltasz, kötbért kell fizetned.

Amennyiben Domino hívószámodat váltod havi díjasra:

  • a módosítás díjmentesen is lehetséges,
  • üzleteinkben, vagy honlapunkon, akár készülékvásárlás nélkül is. Ha két éves hűségidőt vállalsz az új díjcsomagodra, akkor készülékkedvezménnyel tudsz eszközt is vásárolni. Az egy éves hűség választására csak üzleteinkben van lehetőséged.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2022. november 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!