GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tekinthetem meg a már elkészült mobil havi számláimat az online felületen?

Amennyiben már rendelkezel Elektronikus számla szolgáltatással, akkor a Belépés gombra kattintva, majd a Számlák menüpontban díjmentesen, visszamenőleg is megtekintheted hiteles számláidat, PDF formátumban.
Az Elektronikus számlák banki átutalásos fizetési módnál, illetve csoportos beszedési megbízás esetén is elérhetőek az online ügyfélszolgálaton.

Az elektronikus fizetéshez így léphetsz be online ügyfélszolgálatunkba:

  • Telekom fiók esetén a regisztrációkor megadott e-mail címmel, és jelszóval, vagy Facebook fiókkal.
  • Ha még nincs Telekom fiókod: mobil hívószámoddal, és a hozzá tartozó ötjegyű jelszóval. Több előfizetés esetén a belépés után közvetlenül be kell állítanod egy ún. ügyintézésre jogosító telefonszámot, utána léphetsz tovább a felületre.

Ha még nincs Elektronikus számla szolgáltatásod, javasoljuk, hogy mindenképpen igényeld meg honlapunkon!

Amennyiben a tárgy hó 10. napjáig nem érkezik meg a havi számlád, vagy nem tudod letölteni azt, kérjük, hogy azt e-mailben a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriát kiválasztva feltétlenül jelezd ügyfélszolgálatunkon!

Elektronikus számláidat bárhol, bármikor megtekintheted és befizetheted a Telekom alkalmazásban is.

A Telekom alkalmazást letöltheted:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. május 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!