Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam fizetési felszólítást ha csoportos beszedési megbízásom van?

Az alábbi esetekben nem tudjuk a havi számlád, vagy az esedékes törlesztőrészleted díját leemelni a bankszámládról:

  • ha a banki folyószámládon fedezethiány van,
  • ha az adott havi számla összege túllépi megbízásban megadott a limit összegét,
  • vagy ha megváltozott a bankszámlaszámod, de nem kezdeményeztél új csoportos beszedési megbízást.

Mobil előfizetések, valamint az otthoni előfizetések esetén a havi számla és törlesztőrészlet díját nem egyszerre terheljük, ez utóbbi tétel leemelése a hónap utolsó napján esedékes.

A késedelem elkerülése érdekében javasoljuk, hogy a fizetési határidő napjáig szükség szerint gondoskodj a fedezetről, növeld meg a korábban megadott limit összeget, illetve újítsd meg a megbízásod.

A felszólítást követően a befizetés pótlása egyénileg (pl. bankkártyával, egyéni banki átutalással) történhet meg, újabb terhelést automatikusan nem kezdeményezünk. A bankkártyás fizetést indíthatod:

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2022. augusztus 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!