Miért kaptam fizetési felszólítást ha csoportos beszedési megbízásom van?
Az alábbi esetekben nem tudjuk a havi számlád, vagy az esedékes törlesztőrészleted díját leemelni a bankszámládról:
- ha a banki folyószámládon fedezethiány van,
- ha az adott havi számla összege túllépi megbízásban megadott a limit összegét,
-
vagy ha megváltozott a bankszámlaszámod, de nem kezdeményeztél új csoportos beszedési megbízást.
Mobil előfizetések, valamint az otthoni előfizetések esetén a havi számla és törlesztőrészlet díját nem egyszerre terheljük, ez utóbbi tétel leemelése a hónap utolsó napján esedékes.
A késedelem elkerülése érdekében javasoljuk, hogy a fizetési határidő napjáig szükség szerint gondoskodj a fedezetről, növeld meg a korábban megadott limit összeget, illetve újítsd meg a megbízásod.
A felszólítást követően a befizetés pótlása egyénileg (pl. bankkártyával, egyéni banki átutalással) történhet meg, újabb terhelést automatikusan nem kezdeményezünk. A bankkártyás fizetést indíthatod:
-
mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazásban,
- számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkról,
-
vagy Díjnet regisztráció esetén a Díjnet oldaláról is.
Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!