2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Meglévő előfizetésem mellé vásároltam egy újat. Azt is regisztrálnom kell az elektronikus számlára?

Ha az előfizetői adatok megegyeznek, és az új előfizetés is a már meglévő folyószámládra került, nincs teendőd, a soron következő hónapban valamennyi előfizetés díjáról egy elektronikus számlát kapsz.

Fontos információ, hogy több - otthoni és/vagy mobil - előfizetés esetén javasoljuk, hogy Telekom fiókodhoz add hozzá az összes előfizetésed, mert egyszerűen, egy felületen kezelheted otthoni és mobil számláidat a Telekom fiók azonosítód (mobil hívószámod, e-mail-címed, vagy Facebook profilod) és a jelszó megadása után.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!