GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit jelent a havi számlában látható MTSMS elnevezés?

Az MTSMS név fogadott emelt díjas üzeneteket jelent, melyek az előfizetői SIM-kártyádra érkeznek.

A fogadott emelt díjas SMS esetében nem az elküldött, hanem regisztrációt követően, a fogadott üzenetekért kell fizetned. Tehát a tartalomszolgáltató által meghirdetett 0690-es vagy 0691-es, illetve rövid hívószámra (16XXXX) elküldött normál díjas regisztrációs SMS-sel, MMS-sel igényelhetsz valamilyen szolgáltatást.

A tartalomszolgáltató által meghatározott rendszerességgel valamilyen információt vagy tartalmat kapsz (pl. horoszkóp, csengőhang, videó), a regisztráció lemondásáig/tiltásáig. Az ezen időszak alatt fogadott emelt díjas SMS-ekért a mindenkor érvényes havi díjas és Domino díjszabás alapján kell fizetned.

A szolgáltatásra egy normál díjas SMS vagy MMS küldésével regisztrálhatsz, amelyet a tartalomszolgáltató által meghirdetett számra kell küldened. A tartalmat a Magyar Telekommal szerződött cég, úgynevezett Harmadik Fél biztosítja.

Mielőtt bármilyen emelt díjas szolgáltatást igénybe vennél (pl. hozzáférés vásárlása oldalakhoz, tartalmakhoz, csengőhang letöltés, szoftverek vásárlása stb. SMS visszaküldésével), javasoljuk, tájékozódj annak pontos feltételeiről, költségeiről, részleteiről, elkerülve ezzel a későbbi kellemetlenségeket.
A tartalomszolgáltató cég által nyújtott szolgáltatás lemondását a tartalomszolgáltatónál kezdeményezheted. A lemondás a rendelési SMS számmal azonos hívószámra küldött, a Harmadik Fél által meghatározott tartalmú SMS üzenettel oldható meg.

Amennyiben a tartalomszolgáltatásokat egyáltalán nem kívánod igénybe venni, ezt a Fogadott emeltdíjas SMS tiltás szolgáltatásunk révén szabályozhatod, melyet a legegyszerűbben az online ügyfélszolgálatunkra - a honlapunk jobb sakában a "Belépés" gombra kattintva - belépve állíthatsz be:

  • az "Előfizetéseim" menüpontban válaszd ki az érintett hívószámot,
  • nyisd le a "Testreszabás"-t,
  • az "Egyéb"  lehetőségek között válaszd ki az Fogadott emeltdíjas SMS tiltást,
  • majd a "Megrendelem" gombra kattintva aktiváld a szolgáltatást.

A tartalmakkal és annak díjazásával kapcsolatos észrevételeiddel, kéréseiddel az adott emeltdíjas hívószámot üzemeltető tartalomszolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. december 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!