2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tudnom a létesítésről, ha kábel hálózaton rendelek szolgáltatásokat?

Vezetékezés lakáson belül:

  • háromszoros árnyékolású Koax kábel hiányában új vezetékezés szükséges (esetenként falon kívül),
  • ha nincs megfelelő csőhálózat, előfordulhat a fal(ak), födém(ek) átfúrása.

Internet:

  • az új, vagy meglévő IPTV mellé rendelt új internet szolgáltatás esetében Wi-Fi képes eszközt adunk díjmentesen,
  • a vezeték nélküli kapcsolatot a több fal, illetve betonfödém akadályozhatja, ezért a Wi-Fi elérés nem garantált.

Telefon:

  • riasztó és fax működése nem garantált,
  • egy hívószámon maximum két telefonkészülék üzemeltethető,
  • csak TONE üzemmódot támogató telefon készülékkel használható a szolgáltatás,
  • áramszünet esetén nem használható a szolgáltatás,
  • a technológiaváltással történő számhordozás akár egy hét is lehet, amely alatt néhány nap szolgáltatás kieséssel számolni kell (a régi szolgáltatás már nem él, az új még nincs bekapcsolva).

TV:

  • a digitális elosztótól a beltéri egységig szükséges a vezetékezés a lakáson belül,
  • SCART, vagy HDMI csatlakozó szükséges a TV-készüléken,
  • egy beltéri egységre egy TV készüléket lehet csatlakoztatni.

Külön díj ellenében igényelhető:

  • plusz Analóg Kábel TV vételi hely kialakítása,
  • alternatív eszközök vezetékezés helyett, melyeket a létesítést végző munkatársunknál lehet megvásárolni.

Utoljára frissítve: 2023. március 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!