Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen otthoni ügyeket intézhetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül?

Online vagy telefonos ügyfélszolgálatunk Önkiszolgáló menüpontjában kényelmesen, sorban állás nélkül intézheted ügyeid, a nap bármely órájában.

Bejelentkezés után az "Előfizetéseim" menüpontban – az alábbi ügyeket intézheted az interneten:

  • lekérdezheted jelenlegi szolgáltatásaid,
  • módosíthatod díjcsomagod,
  • lekérdezheted internet adatforgalmad,
  • lekérdezheted a Hoppá Plusz díjcsomagodban felhasznált perceket vagy internet hozzáférésed adatforgalmát,
  • ellenőrizheted szolgáltatásaid hűségidejét,
  • lekérdezheted befizetésre váró és befizetett számláidat,
  • megtekintheted számláidat,
  • befizetheted számláid bankkártyával,
  • módosíthatod jelszavaid,
  • új e-mail postafiókot hozhatsz létre,
  • megtekintheted aktuális csomag, illetve új szolgáltatás ajánlatainkat.

A belépéshez szükséges információkat itt találod.

A 1414-es telefonszámunk felhívása után válaszd az Automata ügyintézés önkiszolgáló rendszerünkben (1.1) menüpontot, ahol az alábbi ügyeket intézheted:

  • lekérdezheted az internet és az interaktív vezetékes TV-szolgáltatás létesíthetőségét,
  • lekérdezheted jelenlegi díjcsomagod,
  • módosíthatod díjcsomagod,
  • kiegészítő opciót rendelhetsz és mondhatsz le,
  • lekérdezheted internet adatforgalmad,
  • ellenőrizheted szolgáltatásaid hűségidejét,
  • az utolsó 3 számládról másolatot kérhetsz,
  • módosíthatod jelszavad,
  • lekérdezheted számlatartozásod,
  • visszakapcsolhatod üzemszünet alatt álló telefon-előfizetésed.

A telefonos önkiszolgáló rendszer használatához az MT ügyfélazonosítód vagy otthoni telefonszámod és az 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszavad szükséges.

Ha pl. nem tudsz belépni az online ügyfélszolgálatra, szolgáltatásaid módosításával, számláiddal kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal e-mailben, vagy a 1414-es telefonszámon.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. március 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!