2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen otthoni ügyeket intézhetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül?

Online ügyfélszolgálatunkon kényelmesen, sorban állás nélkül intézheted ügyeid, a nap bármely órájában.

Bejelentkezés után az alábbi ügyeket intézheted az interneten:

  • lekérdezheted jelenlegi szolgáltatásaid,
  • módosíthatod díjcsomagod,
  • ellenőrizheted szolgáltatásaid hűségidejét, valamint hosszabbítást is kezdeményezhetsz,
  • lekérdezheted befizetésre váró és befizetett számláidat,
  • megtekintheted számláidat,
  • befizetheted számláid bankkártyával,
  • megtekintheted aktuális csomag, illetve új szolgáltatás ajánlatainkat.

A belépéshez szükséges információkat itt találod.

Szolgáltatásaid módosításával, számláiddal kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal akár e-mailben, vagy a 1414-es telefonszámon. Hívásodat a Telekom virtuális asszisztense, Vanda fogadja, az ügyintézéshez szükséges információkért kérjük, kattints ide.   

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!