Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen otthoni ügyeket intézhetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül?

Online ügyfélszolgálatunkon kényelmesen, sorban állás nélkül intézheted ügyeid, a nap bármely órájában.

Bejelentkezés után az alábbi ügyeket intézheted az interneten:

  • lekérdezheted jelenlegi szolgáltatásaid,
  • módosíthatod díjcsomagod,
  • ellenőrizheted szolgáltatásaid hűségidejét, valamint hosszabbítást is kezdeményezhetsz,
  • lekérdezheted befizetésre váró és befizetett számláidat,
  • megtekintheted számláidat,
  • befizetheted számláid bankkártyával,
  • megtekintheted aktuális csomag, illetve új szolgáltatás ajánlatainkat.

A belépéshez szükséges információkat itt találod.

Szolgáltatásaid módosításával, számláiddal kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal akár e-mailben, vagy a 1414-es telefonszámon. Hívásodat a Telekom virtuális asszisztense, Vanda fogadja, az ügyintézéshez szükséges információkért kérjük, kattints ide.   

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. szeptember 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!