Milyen otthoni ügyeket intézhetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül?
Online ügyfélszolgálatunkon kényelmesen, sorban állás nélkül intézheted ügyeid, a nap bármely órájában.
Bejelentkezés után az alábbi ügyeket intézheted az interneten:
- lekérdezheted jelenlegi szolgáltatásaid,
- módosíthatod díjcsomagod,
-
ellenőrizheted szolgáltatásaid hűségidejét, valamint hosszabbítást is kezdeményezhetsz,
- lekérdezheted befizetésre váró és befizetett számláidat,
- megtekintheted számláidat,
- befizetheted számláid bankkártyával,
- megtekintheted aktuális csomag, illetve új szolgáltatás ajánlatainkat.
A belépéshez szükséges információkat itt találod.
Szolgáltatásaid módosításával, számláiddal kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal akár e-mailben, vagy a 1414-es telefonszámon. Hívásodat a Telekom virtuális asszisztense, Vanda fogadja, az ügyintézéshez szükséges információkért kérjük, kattints ide.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!