2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?

A rendelés feladásakor kiválaszthatod a felkínált átvételi módok közül a számodra kényelmest, illetve a legkorábbi időpontot vagy megadhatsz egy ennél későbbit is.

Mobil-előfizetés mellé rendelt készülék esetén

  • Pick Pack Ponton történő átvétellel: megrendelésed jóváhagyása után Budapesten 1, fővároson kívül 2 munkanapon belül át tudod venni az eszközt a választott üzletben vagy Pick Pack ponton.
  • GLS - futáros kiszállítással (mobilkészülékek, tablet, notebook, tartozékok valamint 43" (109 cm) méretnél kisebb képernyőméretű tv-készülék esetén): akár 1-2 munkanap a szállítási határidő belföldön, a megrendelés jóváhagyása után.
  • Home Delivery Team - futáros kiszállítással a 43" (109 cm) feletti képernyőméretű tv-készülékek kerülnek kiszállításra. A HDT futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre.

Ügyfél értesítések:

  • A HDT folyamatosan tájékoztatja az ügyfelet a megrendelés állapotáról, az átvételtől számítva folyamatosan értesítést küld az ügyfélnek.
  • Az első e-mailben (mely a noreply@hdteam.hu címről érkezik) megadja a nyomonkövetéshez szükséges elérhetőséget, adatokat, mellyel máris követhető a csomag állapota a nyomonkövetés oldalon.
  • A második értesítés e-mail és SMS formájában érkezik, ahol a futár telefonszáma is átadásra kerül.

Ügyfél azonosítása: A csomag kizárólag a rendeléshez megadott személyi igazolvány bemutatásával történik meg, egyéb ügyfél (meghatalmazott) nem veheti át a csomagot.

Rendelés módosítása:
A Telekom szintű rendelésadatokra vonatkozóan nincs lehetőség a módosításra a Home Delivery Team vállalatnál.

  • A kiszállítás során 2 HDT futár lesz a helyszínen.
  • 80 kg csomag össztömeg alatt díjtalan az emeletre szállítás.
  • Lakáson belül az ügyfél által meghatározott helyiségbe viszi a futár a csomagot, jogszabály előírás miatt nincs lehetőség arra, hogy a munkavédelmi bakancsot lakáson belül levegyék.

A kiszállítást csak belföldi címre kérheted!

Otthoni előfizetés mellé rendelt készülék esetén:

  • Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül történik meg.
  • Telekom otthoni előfizetés esetén kizárólag a telepítési címre szállítjuk ki a megrendelt eszközt.
  • A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű tv-készülékek Waberer’s - futáros kiszállítással kerülnek kiszállításra.
    •  Első értesítés e-mailben történik, amikor a Waberer’s átveszi a Telekom Központi Raktárában a csomagot. A második értesítés a kiszállítás napján történik SMS-ben.
    •  A futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre.

Amennyiben nem Telekom otthoni előfizető a megrendelő (azaz otthoni előfizetés nélkül rendeled meg), szállítási címként szerepelhet a lakás vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási címet megadhatsz.


Új előfizetés esetén a kiszállítási időpont függhet még:

  • az elérhetőségedtől,
  • a szükséges dokumentumok beérkezésének időpontjától,
  • illetve a fizetőképességi vizsgálat eredményétől is.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!