GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?

A rendelés feladásakor kiválaszthatod a felkínált átvételi módok közül a számodra kényelmest, illetve a legkorábbi időpontot vagy megadhatsz egy ennél későbbit is.

Mobil-előfizetés mellé rendelt készülék esetén

  • Azonnali átvétel üzleteinkben: a megrendelt terméket azonnal átveheted nyitva tartási időben a kiválasztott üzletben, ha az adott üzletben az érintett készülék készleten van.
  • Pick Pack ponton történő átvétellel: megrendelésed jóváhagyása után Budapesten 1, fővároson kívül 2 munkanapon belül át tudod venni az eszközt a választott üzletben vagy Pick Pack ponton.
  • GLS - futáros - kiszállítással: akár 1-2 munkanap a szállítási határidő belföldön, a megrendelés jóváhagyása után.

A kiszállítást csak belföldi címre kérheted!

Otthoni előfizetés mellé rendelt készülék esetén:

  • Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül történik meg.
  • Telekom otthoni előfizetés esetén kizárólag a telepítési címre szállítjuk ki a megrendelt eszközt,

Amennyiben nem Telekom otthoni előfizető a megrendelő (azaz otthoni előfizetés nélkül rendeled meg), szállítási címként szerepelhet a lakás vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási címet megadhatsz.


Új előfizetés esetén a kiszállítási időpont függhet még:

  • az elérhetőségedtől,
  • a szükséges dokumentumok beérkezésének időpontjától,
  • illetve a fizetőképességi vizsgálat eredményétől is.

Utoljára frissítve: 2019. július 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!