GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?

A rendelés feladásakor kiválaszthatod a felkínált átvételi módok közül a számodra kényelmest, illetve a legkorábbi időpontot vagy megadhatsz egy ennél későbbit is.

Mobil-előfizetés mellé rendelt készülék esetén

Azonnali átvétel üzleteinkben: a megrendelt terméket azonnal átveheted nyitva tartási időben a kiválasztott üzletben, ha az adott üzletben az érintett készülék készleten van.

Későbbi átvétel üzleteinkben: ha a megrendelt termék a választott üzletben azonnal nem érhető el, akkor is kérheted a választott termék kiszállítását  Telekom üzletbe, ahol a csomag megérkezése után nyitva tartási időben átveheted a csomagodat.

Pick Pack ponton történő átvétellel: megrendelésed jóváhagyása után Budapesten 1, fővároson kívül 2 munkanapon belül át tudod venni az eszközt a választott üzletben vagy Pick Pack ponton.

GLS - futáros kiszállítással (mobilkészülékek, tablet, notebook, tartozékok valamint 43" (109 cm) méretnél kisebb képernyőméretű tv-készülék esetén): akár 1-2 munkanap a szállítási határidő belföldön, a megrendelés jóváhagyása után.

Gebrüder Weiss - futáros kiszállítással (43" - 109 cm - feletti képernyőméretű Samsung tv-készüléket tartalmazó rendelés esetén):

 - Budapest és környékére a Gebrüder az átadást követő 24 órán belül szállítja ki;

 - Vidéki szállítások esetén az átadást követő 72 órán belül kerül kiszállításra a csomag.

Egy rendelésen belüli több eszköz/készülék/tartozékrendelése esetén, ha a rendelés tartalmaz 43" (109 cm) feletti képernyőméretű Samsung TV készüléket, akkor a teljes csomagot a Gebrüder Weiss szállítja ki.

Home Delivery Team - futáros kiszállítással a 43" (109 cm) feletti képernyőméretű nem Samsung tv-készülékek kerülnek kiszállításra.

Home Delivery Team (HDT) szállítóra vonatkozó egyéb tudnivalók:

 - Fontos! A HDT futárnál nincs lehetőség bankkártyás fizetésre (a futároknál nincs bankkártya terminál).

- Ügyfél értesítések:

A HDT folyamatosan tájékoztatja az ügyfelet a megrendelés állapotáról, az átvételtől számítva folyamatosan értesítést küld az ügyfélnek.

Az első e-mailben (mely a noreply@hdteam.hu címről érkezik) megadja a nyomonkövetéshez szükséges elérhetőséget, adatokat, mellyel máris követhető a csomag állapota a nyomonkövetés oldalon. 

A második értesítés e-mail és SMS formájában érkezik, ahol a futár telefonszáma is átadásra kerül.

 - Ügyfél azonosítása: A csomag kizárólag a rendeléshez megadott személyi igazolvány bemutatásával történik meg, egyéb ügyfél (meghatalmazott) nem veheti át a csomagot.

 - Rendelés módosítása: A Telekom szintű rendelésadatokra vonatkozóan nincs lehetőség a módosításra a Home Delivery Team vállalatnál.

 - A kiszállítás során 2 HDT futár lesz a helyszínen.

 - 80 kg csomag össztömeg alatt díjtalan az emeletre szállítás.

 - Lakáson belül az ügyfél által meghatározott helyiségbe viszi a futár a csomagot, jogszabály előírás miatt nincs lehetőség arra, hogy a munkavédelmi bakancsot lakáson belül levegyék.

A kiszállítást csak belföldi címre kérheted!

Otthoni előfizetés mellé rendelt készülék esetén: 

•Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül történik meg.

•Telekom otthoni előfizetés esetén kizárólag a telepítési címre szállítjuk ki a megrendelt eszközt,

Amennyiben nem Telekom otthoni előfizető a megrendelő (azaz otthoni előfizetés nélkül rendeled meg), szállítási címként szerepelhet a lakás vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási címet megadhatsz. 

________________________________________

Új előfizetés esetén a kiszállítási időpont függhet még:

•az elérhetőségedtől,

•a szükséges dokumentumok beérkezésének időpontjától,

•illetve a fizetőképességi vizsgálat eredményétől is.

Utoljára frissítve: 2019. november 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!