GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?

A rendelés feladásakor kiválaszthatod a felkínált átvételi módok közül a számodra kényelmest, illetve a legkorábbi időpontot vagy megadhatsz egy ennél későbbit is.

Mobil-előfizetés mellé rendelt készülék esetén

  • Azonnali átvétel üzleteinkben: a megrendelt terméket azonnal átveheted nyitva tartási időben a kiválasztott üzletben, ha az adott üzletben az érintett készülék készleten van.
  • Későbbi átvétel üzleteinkben: ha a megrendelt termék a választott üzleten azonnal nem érhető el, akkor is kérheted a választott termék kiszállítását választott Telekom üzletbe, ahol a csomag megérkezése után nyitva tartási időben átveheted a csomagodat.
  • Pick Pack ponton történő átvétellel: megrendelésed jóváhagyása után Budapesten 1, fővároson kívül 2 munkanapon belül át tudod venni az eszközt a választott üzletben vagy Pick Pack ponton.
  • GLS - futáros kiszállítással (mobilkészülékek, tablet,notebook, tartozékok valamint 43" (109 cm) méretnél kisebb képernyőméretű tv-készülék esetén): akár 1-2 munkanap a szállítási határidő belföldön, a megrendelés jóváhagyása után.
  • Gebrüder Weiss - futáros kiszállítással (43"  - 109 cm - feletti képernyőméretű Samsung tv-készüléket tartalmazó rendelés esetén):
  • o Budapest és környékére a Gebrüder az átadást követő 24 órán belülszállítja ki;

    o Vidéki szállítások esetén az átadást követő 72 órán belül kerülkiszállításra a csomag.

    Egy rendelésen belüli több eszköz/készülék/tartozékrendelése esetén, ha a rendelés tartalmaz 43" (109 cm) feletti képernyőméretűSamsung TV készüléket is, akkor a teljes csomagot a Gebrüder Weiss szállítjaki.

  • Home Delivery Team - futáros kiszállítással (43" (109 cm) feletti képernyőméretű nem Samsung tv-készülékek kerülnek kiszállításra.
  • Home Delivery Team (HDT) szállítóra vonatkozó egyéb tudnivalók:

    -  Fontos!A HDT futárnál nincs lehetőség bankkártyás fizetésre (a futároknál nincs bankkártyaterminál).

     - Ügyfél értesítések:

    o A HDT folyamatosan tájékoztatja azügyfelet a megrendelés állapotáról, az átvételtől folyamatosan értesítést küldaz ügyfélnek.

    o Az első e-mailben (mely a noreply@hdteam.hu címről érkezik) megadjaa nyomonkövetéshez szükséges elérhetőséget, adatokat, mellyel máris követhető a csomag állapota a nyomonkövetés oldalon.

    o A második értesítés e-mail és SMSformájában érkezik, ahol a futár telefonszáma is átadásra kerül.

    - Ügyfél azonosítása: A csomag kizárólag a rendeléshezmegadott személyi igazolvány bemutatásával történik meg, egyéb ügyfél(meghatalmazott) nem veheti át a csomagot.

    -  Rendelés módosítása: A Telekom rendelés adatokra vonatkozóan nincs lehetőség a módosításra a Home Delivery Team vállalatnál.

    - A kiszállítás során 2 HDT futár lesz a helyszínen.

    - 80 kg csomag össztömeg alatt díjtalan az emeletre szállítás.

    - Lakáson belül az ügyfél által meghatározott helyiségbe viszi a futár a csomagot, jogszabály előírás miatt nincs lehetőség arra, hogy a munkavédelmi bakancsot lakáson belül levegyék.

A kiszállítást csak belföldi címre kérheted!

Otthoni előfizetés mellé rendelt készülék esetén:

  • Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül történik meg.
  • Telekom otthoni előfizetés esetén kizárólag a telepítési címre szállítjuk ki a megrendelt eszközt,

Amennyiben nem Telekom otthoni előfizető a megrendelő (azaz otthoni előfizetés nélkül rendeled meg), szállítási címként szerepelhet a lakás vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási címet megadhatsz.


Új előfizetés esetén a kiszállítási időpont függhet még:

  • az elérhetőségedtől,
  • a szükséges dokumentumok beérkezésének időpontjától,
  • illetve a fizetőképességi vizsgálat eredményétől is.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!