GYAKORI KÉRDÉSEK

Telekom otthoni szolgáltatást rendeltem, mi a teendőm?

Amennyiben megrendelésed Társaságunk visszaigazolta, és jelenleg még nem rendelkezel Telekom otthoni szolgáltatással, vagy a már meglévő otthoni szolgáltatásodat oly módon bővíted, hogy az helyszíni létesítéssel jár, a következő lépések vezetnek a szolgáltatás kiépítéséig:

  • Már a megrendelés alkalmával lehetőséged nyílik időpont egyeztetésre a létesítéssel kapcsolatban. Amennyiben nem tervezhető az időbeosztás és nem sikerül megfelelő időpontot találni, akkor a technikai előkészítést követően műszaki kollégáink felveszik a kapcsolatot a megrendelővel. Ez a visszaigazolást követően, várhatóan 3-5 (maximum 15 vagy a visszaigazolásban meghatározott) munkanapon belül várható.
  • Ha megadtad a mobil elérhetőséged, az egyeztetést követően a várható létesítés időpontját egy visszaigazoló SMS-ben megerősítjük.
  • A szerelés napja előtt emlékeztető SMS-t küldünk. Amennyiben Otthoni internet szolgáltatást is rendeltél (kivéve kábelnet), az SMS tartalmazza a csatlakozáshoz szükséges felhasználónevet is, majd ezt követően egy újabb üzenetben elküldjük a hozzá tartozó jelszót is. Fontos az SMS megőrzése, hiszen kollégánk a helyszínen ennek segítségével tudja csatlakoztatni az internetet a Telekom hálózatához.
  • A telepítést végző kollégánk, hozzávetőleg egy órával a kiérkezése előtt jelentkezik majd a megadott kapcsolattartó telefonszámon.
  • A megrendelt szolgáltatás üzembe helyezése a megrendelés tartalmától (TV, internet, telefon) és az elhelyezés körülményeitől (szükség van-e vezetékezésre, hány tv készülékhez kell kiépíteni a szolgáltatást, stb.) függően egy-másfél órát vesz igénybe.
  • A létesítés tartalmazza a szolgáltatások üzemszerű működéshez szükséges alapvető beállítást (pl. TV készülék vagy számítógép csatlakoztatása). Amennyiben TV szolgáltatást is rendeltél, a szerelés végén a létesítést végző kolléga rövid bemutatót tart annak használatáról és egy kezelési útmutatót is átad.
  • A létesítést követően egy aktiváló SMS érkezik a kapcsolattartási telefonszámra.

A létesítési munkák elvégzéséhez szükséges, hogy az előfizető - vagy annak írásban felhatalmazott képviselője - a telepítési címen tartózkodjon. Abban az esetben, ha a helyszínen a szereléssel kapcsolatban bármilyen költség merül fel (tetőoszlop állítás, alternatív vezetékezési technológia, stb.), arról a kollégáink a szerelés előtt tájékoztatnak, és írásban nyilatkoznod kell ennek elfogadásáról. A munkalapon szereplő költség az első számlában fog érvényesülni.

A helyszínen készpénzzel kizárólag akkor kell fizetned, ha a szolgáltatás bekötésével egyidejűleg készülékvásárlás is történik, ebben az esetben az egyösszegű vételár vagy a kezdőrészlet kifizetése válhat szükségessé (pl.: TV készülék, laptop).

Megrendeléssel, valamint a létesítéssel kapcsolatos kérdésekkel a többi Gyakori kérdésben, a belföldi hálózatokból elérhető, és egyben díjmentesen hívható 1414-es telefonszámon, bármelyik Telekom üzletünkben, illetve a szerelést-hibaelhárítást végző technikusunktól kérhetsz bővebb tájékoztatást.

Utoljára frissítve: 2019. november 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!