GYAKORI KÉRDÉSEK

Jelenleg szünetel az otthoni előfizetésem. Hol és hogyan kérhetem a szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?

Szándékodat - a gyorsabb ügyintézés érdekében - a 1414-es telefonszámon jelezheted.

Természetesen írásban is kérheted a módosítást:

  • e-mailben (az előfizető által aláírt szkennelt igény csatolásával),
  • postai levélben: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434,
  • faxon: (80) 443-323.

A szüneteltetésből történő visszakapcsolás határideje maximum 30 nap.
Telefonos igénybejelentés esetén a legtöbb esetben 1 napon belül megtörténik a visszakapcsolás. Azonban analóg és digitális kábel TV hozzáférés esetén helyszíni munkavégzésre is szükség van, ami körülbelül 1 héten belül történik meg.


Visszakapcsolás díja:

Ha saját kérésedre szünetelt az előfizetés, a visszakapcsolás díjazása szolgáltatásonként eltérő:

  • a telefon, internet, IPTV, illetve Sat TV-előfizetések visszakapcsolása díjmentes,
  • digitális kábel TV szolgáltatás esetében bruttó 6.731 Ft.

Ha díjtartozás miatt korlátoztuk a szolgáltatásaidat, a visszakapcsolás díja bruttó 5.250 Ft.


Átírási igény szüneteltetett előfizetés esetén:

Ahhoz, hogy az átírást elvégezhessük, először a szolgáltatások visszakapcsolása szükséges.
Ha az átírás után ismét szüneteltetni szeretnéd előfizetéseid, a szerződésmódosítás után továbbra is lesz erre lehetőséged.

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!