2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Jelenleg szünetel az otthoni előfizetésem. Hol és hogyan kérhetem a szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?

Szándékodat - a gyorsabb ügyintézés érdekében - a 1414-es telefonszámon jelezheted.

Természetesen írásban is kérheted a módosítást:

  • e-mailben (az előfizető által aláírt szkennelt igény csatolásával),
  • postai levélben: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434,
  • faxon: (80) 443-323.

A szüneteltetésből történő visszakapcsolás határideje maximum 30 nap.
Telefonos igénybejelentés esetén a legtöbb esetben 1 napon belül megtörténik a visszakapcsolás. Azonban analóg és digitális kábel TV hozzáférés esetén helyszíni munkavégzésre is szükség van, ami körülbelül 1 héten belül történik meg.


Visszakapcsolás díja:

Ha saját kérésedre szünetelt az előfizetés, a visszakapcsolás díjmentes.

Ha díjtartozás miatt korlátoztuk a szolgáltatásaidat, a visszakapcsolás díja bruttó 4.500 Ft.


Átírási igény szüneteltetett előfizetés esetén:

Ahhoz, hogy az átírást elvégezhessük, először a szolgáltatások visszakapcsolása szükséges.
Ha az átírás után ismét szüneteltetni szeretnéd előfizetéseid, a szerződésmódosítás után továbbra is lesz erre lehetőséged.

Utoljára frissítve: 2022. május 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!