Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg az otthoni szolgáltatáshoz megrendelt notebookot, táblagépet?

Az eszközt az internet vagy TV-szolgáltatás aktiválásától vagy - meglévő előfizetés esetén - a csomagváltástól számított legfeljebb 30 munkanapon belül, futárszolgálat szállítja ki.
Az online vásárlási igényed feldolgozásáról, a kiszállításról és az eszköz átvételéről ide kattintva találsz részletes leírást.

Amennyiben most rendelted az internet- vagy TV-szolgáltatást is, akkor a telepítésre – a szerződés létrejöttét követően – az Általános szerződési feltételek szerint 15 nap áll rendelkezésünkre, amennyiben a műszaki és technikai, valamint egyéb feltételek lehetővé teszik a létesítést.
A gyakorlatban azonban a szolgáltatás telepítése átlagosan 2-7 nap alatt megtörténik.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!