GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen feltételei vannak az előfizető módosításnak mobil előfizetés esetén?

Havi díjas előfizetés esetén:

  • A régi és új előfizető együttes jelenléte, és a módosítási dokumentumok aláírása Telekom üzletünkben.
  • A módosítás előtt a teljes egyenleg rendezése feltétel (a lejár határidejű, a tárgyhavi számla és a hátralévő készülékrészletek egyösszegű befizetése szükséges)
  • Abban az esetben, ha már meglévő előfizetőre történik az átírás, neki sem lehet lejárt tartozása.
  • Amennyiben az új előfizetőnek még nincs havi díjas szerződése, a módosítást minden esetben fizetőképesség vizsgálat előzi meg. Annak eredménye befolyásolhatja azt, hogy a módosítás elvégezhető-e.
  • Két számlázás között (egy adott hónapon belül) csak egyszer módosítható az elő-, számlafizető.
  • Számhordozási folyamat alatt nem végezhető.
  • Lakossági díjcsomagok esetében az elő- és számlafizető személynek meg kell egyeznie.
  • Abban az esetben, ha folyamatban lévő készülék részletfizetésed van, csak abban az esetben kérheted az átírást, ha a módosítás előtt a hátralévő részleteket egy összegben kiegyenlíted.
  • Tarifahűséget tartalmazó díjcsomag esetén az átvállalónak a hűségidő lejártáig a díjcsomag módosításra csak tarifakötbér megfizetését követően van lehetősége.

Az előfizető módosítás kizárólag személyesen, üzleteinkben kérheted, a díjszabásunkban rögzített átírási díj ellenében.

Az átírás és az előfizető módosítás jogkövetkezményei a módosítás hónapjának első napjától lépnek hatályba. A soron következő számlát már az új előfizető nevére fogjuk kiállítani, mely számla már tartalmazni fogja az átírási díjat is (bruttó 4500 Ft/alkalom/SIM-kártya). Az átírás után havi és részletes számlát az új előfizető jogosult igényelni, a módosítás hónapjának első napjáig visszamenőleg.

A módosítást követően az új előfizető válik a szerződésből származó jogok kötelezettjévé és jogosultjává. Amennyiben az előfizetéshez határozott idejű szerződés kapcsolódik, az változatlanul folytatódik tovább, az új előfizetőhöz kapcsolódva.

Az előfizető személyében bekövetkező változás következményeként automatikusan elveszik az arany illetve a platina kedvezményjogosultsági szint.

Havi díjas előfizetések esetén fontos információ, hogy a módosítás hatására automatikusan megszűnik az elektronikus számla szolgáltatás, és a számlázás vissza áll papír alapú, postai számlaküldésre.

Amennyiben új ügyfelünkként elektronikus számlázást szeretnél, online ügyfélszolgálatunkra belépve rendelheted meg a szolgáltatást.
Ha Díjnetes kézbesítést igényelnél, új regisztrációt kell létrehoznod a Díjnet felületén.

Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.



Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Domino feltöltőkártyás előfizetések esetén:

Az előfizető módosítást az adategyeztető online felületünkön végezheti el az új Domino előfizető, amennyiben nála van a SIM-kártya, mivel így tudja fogadni a módosításhoz szükséges kódot. A személyes adatok beírása és jóváhagyása után - ha az adatok egyeznek a központi nyilvántartással - a véglegesítés azonnal megtörténik rendszerünkben. A sikeres adategyeztetésről visszaigazoló SMS-t küldünk.

Utoljára frissítve: 2019. október 24.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!