GYAKORI KÉRDÉSEK

Megsérült a SIM-kártyám, kérhetek-e helyette újat?

Igen, a sérült vagy meghibásodott SIM-kártya cseréjét üzleteinkben kezdeményezheted.

Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökkentheted a várakozási időt.

A személyes okmányok bemutatása mellett a cserét kérheted, mint:

  • a havi díjas szolgáltatás előfizetője, vagy
  • a Domino szolgáltatás előfizetője.

A sérült kártya cseréje díjmentes, de blokkolás, rongálás, lopás és feltételezett eltűnés esetén a havi díjas, illetve Domino díjszabásban feltüntetett díjat - 4500 Ft/alkalom/db - kell megfizetni.

A kártyapótlást követően korábbi hívószámod, és a korábban feltöltött egyenleged megmarad.

Fontos, hogy a kártyapótlás csak személyesen történhet, SIM-et sem belföldi, sem külföldi címre nem postázunk! A csere kizárólag a havi-díjas vagy Domino előfizető személyes jelenlétében, a személyes okmányai bemutatásával, illetve ügyvéd vagy közjegyző által hitelesített meghatalmazással lehetséges.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. december 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!