Megsérült a SIM-kártyám, kérhetek-e helyette újat?
Igen, a sérült vagy meghibásodott SIM-kártya cseréjét üzleteinkben kezdeményezheted.
Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökkentheted a várakozási időt.
A személyes okmányok bemutatása mellett a cserét kérheted, mint:
-
a havi díjas szolgáltatás előfizetője, vagy
- a Domino szolgáltatás előfizetője.
A sérült kártya cseréje díjmentes, de blokkolás, rongálás, lopás és feltételezett eltűnés esetén a havi díjas, illetve Domino díjszabásban feltüntetett díjat - 2500 Ft/alkalom/db - kell megfizetni.
A kártyapótlást követően korábbi hívószámod, és a korábban feltöltött egyenleged megmarad.
Fontos, hogy a kártyapótlás csak személyesen történhet, SIM-et sem belföldi, sem külföldi címre nem postázunk! A csere kizárólag a havi-díjas vagy Domino előfizető személyes jelenlétében, a személyes okmányai bemutatásával lehetséges, meghatalmazás nem fogadható el.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!