2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?

Számláidat legegyszerűbben az alábbi módokon egyenlítheted ki:

Bankkártyás fizetés az online ügyfélszolgálaton

Telekom fiókoddal, amelybe mobil és/vagy vezetékes előfizetéseid egyaránt beléphetsz, bejelentkezés után a számláidat egy felületen láthatod.
A befizetést egységesen, egy oldalról kezdeményezheted. Egy tranzakció keretében akár több, vagy az összes (mobil, otthoni, üzleti, készülék részlet) számládat is befizetheted.

A fizetés az alábbi típusú, kül- vagy belföldön kibocsátott bankkártyákkal lehetséges:
MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.

A bankkártyás fizetési tranzakció lebonyolításához a Magyar Telekom Nyrt. a Braintree fizetési szolgáltatását veszi igénybe.

A kétfaktoros azonosításról (biztonsági kód, TeleKód, 3D Secure Code, internetes vásárlást ellenőrző SMS-kód stb.) ide kattintva olvashatsz bővebben.

TeleKóddal, SMS-kóddal kapcsolatos kérdéseiddel, kérjük, fordulj számlavezető bankod ügyfélszolgálatához.


Bankkártyás fizetés a Telekom alkalmazásban

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A Díjnet rendszerén keresztül

Ha már rendelkezel Díjnet regisztrációval, számláid kifizetését a Díjneten keresztül is kezdeményezheted:

  • számlaértesítő e-mailből azonnali bankkártyás fizetéssel,
  • a Díjnet oldalán regisztrált vagy nem regisztrált bankkártyával,
  • a Díjnetből automatikusan vagy manuálisan az internetbankba továbbított számlák estén internetbankodból,
  • a Díjnetből automatikusan vagy manuálisan az iCsekk mobil applikációba továbbított számlák esetén mobilfizetéssel.

Átutalással

Ha a postán kapott csekk alapján töltöd ki az átutalási megbízást, ügyelj arra, hogy a csekken levő adatok közül:

  • a csekk közepén található "Megbízóazonosító (Befizetőazonosító)" rovat adatát írd be a közlemény rovatba, mert ez a mező tartalmazza a befizetendő számla sorszámát,
  • a csekken szereplő Telekom bankszámlaszámra utalj, ami "A számlatulajdonos számlaszáma, neve" mezőben látható,
  • ha nem te vagy az előfizető/számlafizető, akkor a közlemény rovat kitöltését a "Megbízóazonosító (Befizetőazonosító)"-val kezdd és az előfizető/számlafizető nevét és címét is add meg.

Természetesen bankod netbank felületéről, eseti banki utalással is kiegyenlítheted számláidat:

Mobil számlád ellenértékét az alábbi bankszámlaszámaink valamelyikére utalhatod:

  • CIB Bank Zrt.: 10700024-04107604-52000001 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU32)
  • Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040122 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU48)
  • BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-03663484 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU07)

Közleményként a befizetni kívánt számlán található 51-el kezdődő és 16 számjegyből álló számlaszámot, több számla esetén pedig a folyószámlaszámot kérjük megadni. Törlesztőrészlet fizetés esetén az eredeti vásárlási számla számára szükséges hivatkozni. A "Kedvezményezett neve" mezőben a Magyar Telekom Nyrt.-t kell megadnod.

Otthoni előfizetés esetén pedig az alábbi bankszámlaszámok közül, a számodra legmegfelelőbbre adhatsz átutalási megbízást bankodnál:

  • CIB Bank Zrt.: 10700024-04021609-52100008 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU28)
  • Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040108 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU38)
  • BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-02693488 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU38)

Ebben az esetben a közlemény rovatba írd be a számlán található 53-mal kezdődő és 16 számjegyből álló számlasorszámot, több számla esetén pedig kérjük, tüntesd fel azt az azonosítót, amit a számládon megtalálsz: az ügyfélszámot vagy a folyószámlaszámot. A "Kedvezményezett neve" mezőben a Magyar Telekom Nyrt.-t kell megadnod.

Utoljára frissítve: 2023. február 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!