Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Számláidat legegyszerűbben az alábbi módokon egyenlítheted ki:
- csoportos beszedési megbízással
- online bankkártyával:
- mobilodról, táblagépedről Telekom alkalmazással,
- számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon,
- a Díjnet rendszerén keresztül
-
átutalással
Bankkártyás fizetés az online ügyfélszolgálaton
A Telekom fiókoddal, amelybe mobil és/vagy vezetékes előfizetéseid egyaránt beléphetsz, bejelentkezés után a számláidat egy felületen láthatod.
A befizetést egységesen, egy oldalról kezdeményezheted. Egy tranzakció keretében akár több, vagy az összes (mobil, otthoni, üzleti, készülék részlet) számládat is befizetheted.
A fizetés az alábbi típusú, kül- vagy belföldön kibocsátott bankkártyákkal lehetséges:
MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.
A bankkártyás fizetési tranzakció lebonyolításához a Magyar Telekom Nyrt. a Braintree fizetési szolgáltatását veszi igénybe.
A kétfaktoros azonosításról (biztonsági kód, TeleKód, 3D Secure Code, internetes vásárlást ellenőrző SMS-kód stb.) ide kattintva olvashatsz bővebben.
TeleKóddal, SMS-kóddal kapcsolatos kérdéseiddel, kérjük, fordulj számlavezető bankod ügyfélszolgálatához.
Bankkártyás fizetés a Telekom alkalmazásban
Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
A Díjnet rendszerén keresztül
Ha már rendelkezel Díjnet regisztrációval, számláid kifizetését a Díjneten keresztül is kezdeményezheted:
- számlaértesítő e-mailből azonnali bankkártyás fizetéssel,
- a Díjnet oldalán regisztrált vagy nem regisztrált bankkártyával,
- a Díjnetből automatikusan vagy manuálisan az internetbankba továbbított számlák estén internetbankodból,
-
a Díjnetből automatikusan vagy manuálisan az iCsekk mobil applikációba továbbított számlák esetén mobilfizetéssel.
Átutalással
Ha a postán kapott csekk alapján töltöd ki az átutalási megbízást, ügyelj arra, hogy a csekken levő adatok közül:
- a csekk közepén található "Megbízóazonosító (Befizetőazonosító)" rovat adatát írd be a közlemény rovatba, mert ez a mező tartalmazza a befizetendő számla sorszámát,
- a csekken szereplő Telekom bankszámlaszámra utalj, ami "A számlatulajdonos számlaszáma, neve" mezőben látható,
-
ha nem te vagy az előfizető/számlafizető, akkor a közlemény rovat kitöltését a "Megbízóazonosító (Befizetőazonosító)"-val kezdd és az előfizető/számlafizető nevét és címét is add meg.
Természetesen bankod netbank felületéről, eseti banki utalással is kiegyenlítheted számláidat:
Mobil számlád ellenértékét az alábbi bankszámlaszámaink valamelyikére utalhatod:
- CIB Bank Zrt.: 10700024-04107604-52000001 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU32)
- Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040122 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU48)
- BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-03663484 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU07)
Közleményként a befizetni kívánt számlán található 51-el kezdődő és 16 számjegyből álló számlaszámot, több számla esetén pedig a folyószámlaszámot kérjük megadni. Törlesztőrészlet fizetés esetén az eredeti vásárlási számla számára szükséges hivatkozni. A "Kedvezményezett neve" mezőben a Magyar Telekom Nyrt.-t kell megadnod.
Otthoni előfizetés esetén pedig az alábbi bankszámlaszámok közül, a számodra legmegfelelőbbre adhatsz átutalási megbízást bankodnál:
- CIB Bank Zrt.: 10700024-04021609-52100008 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU28)
- Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040108 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU38)
- BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-02693488 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU38)
Ebben az esetben a közlemény rovatba írd be a számlán található 53-mal kezdődő és 16 számjegyből álló számlasorszámot, több számla esetén pedig kérjük, tüntesd fel azt az azonosítót, amit a számládon megtalálsz: az ügyfélszámot vagy a folyószámlaszámot. A "Kedvezményezett neve" mezőben a Magyar Telekom Nyrt.-t kell megadnod.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!