SIM-kártyámon nem érhető el a mobilszolgáltatás, mit tehetek?
A szolgáltatás szüneteltetése a hívószám szüneteltetését jelenti, amely időszak alatt a SIM-kártyán nem tudsz hívásokat indítani és fogadni. A segélykérő hívószámokat a szüneteltetés esetén is díjmentesen elérheted.
Egyéni kérésre történő szüneteltetés:
Az előfizetés ideiglenes szüneteltetésére legfeljebb 6 hónapos időszakra van lehetőséged.
Az előfizető kérésére, a határozott idejű szerződéssel rendelkező havi díjas hívószámok is szüneteltethetőek - a kötbér kifizetési kötelezettsége nélkül - legfeljebb 6 hónapig, vagy több alkalommal összesen maximum 184 napig. Ebben az esetben a hűségidő a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.
A SIM-kártya visszakapcsolását egyszerűen kérheted:
- e-mailben, a Ügyintézés/Szolgáltatásmódosítás kategóriát kiválasztva az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával,
- a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, telefonszám, és az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében.
Az előfizető kérésére történő szüneteltetési díjat (mely függ a választott díjcsomagodtól), a mindenkor érvényes havi díjas díjszabás tartalmazza. A visszakapcsolás ebben az esetben díjmentes.
Tartozás miatti korlátozás, felfüggesztés:
Amennyiben számlatartozás miatt van korlátozva a hívószámod, a visszakapcsolás feltétele, hogy ne legyen lejárt határidejű számlád, vagyis a hátralékod be kell fizetned. Ehhez válaszd a leggyorsabb befizetési módot: bankkártyás fizetéskor maximum 1 napon belül megjelenik az egyenlegeden a befizetett összeg.
Amennyiben az elmaradás rendezésére a felhívás, illetve SMS ellenére sem került sor és a kimenő hívásaidat tiltottuk, a korlátozás feloldása akkor lehetséges, ha igazoltad a tartozás összegére vonatkozó befizetés tényét vagy már le is könyveltük azt. A visszakapcsolás az igazolás, vagy könyvelés után legkésőbb 72 órán belül fog teljesülni, és szolgáltatásaid ismét elérhetőek lesznek.
Ha továbbra sem fizetted be a tartozást, és már a bejövő és kimenő hívásaidat is korlátoztuk, a szolgáltatás visszaállítását akkor tudjuk biztosítani, ha az elmaradás, továbbá a fennmaradt egyenleg (beleértve a még le nem járt határidejű havi számlát is) kiegyenlítésének tényét is igazoltad vagy már le is könyveltük azokat.
A visszakapcsolást külön, egyénileg szükséges igényelned, elfogadva annak díját is.
Lejárt tartozás esetén szöveges üzenetet küldünk, valamint elindul a behajtási folyamat.
Az SMS-Központ az adott ügyfélazonosítóhoz tartozó vezérszám(ok)ra, vezérszám beállítás hiányában az összes SIM-kártyára küld automatikus szöveges értesítést a tartozás tényéről. Mobilinternet előfizetés esetén felugró üzenetben tájékoztatunk. Az SMS értesítés mellett az előfizetés változatlanul aktív státuszban marad, az értesítésben megadott határidőig. A korlátozás előtt 3 nappal az érintett előfizetés(ek)et még egy SMS-ben értesítjük a fennálló tartozásról.
A folyamat megsürgetése, illetve további tájékozódás érdekében javasoljuk, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!
A tartozás beérkezése és rögzítése után egyénileg kell kérned a visszakapcsolást, melynek díja:
- kimenő és roaming forgalom korlátozása esetén bruttó 4 600 Ft/alkalom/előfizetés
- kimenő, roaming és bejövő hívásirányok szüneteltetése esetén bruttó 7 200 Ft/SIM-kártya/alkalom, melyet a soron következő havi számlában terhelünk.
A visszakapcsolás, illetve korlátozás esetén az egyirányúsítás feloldásának költségéről díjszabásunkban olvashatsz.
A szüneteltetéssel bizonyos szolgáltatás beállítások (pl. hangposta, tiltások, átirányítások) visszaállnak eredeti állapotukra, ezeket a visszakapcsoláskor célszerű ellenőrizned.
A legalább 6 hónapja, ügyfeleink kérésére szüneteltetett hívószámokat Társaságunk ismételten kiadhatja.
Amennyiben SIM-kártyádat egyéb okból nem tudod használni, kérjük, hogy további egyeztetés céljából fordulj hozzánk e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!