GYAKORI KÉRDÉSEK

Mikor vásárolhatok legkorábban új mobiltelefont meglévő havidíjas előfizetésemhez?

Amennyiben a készülékvásárlásból eredő hűségidőd lejárt, lehetőséged van jelenlegi hívószámod megtartásával új készüléket vásárolni, melyet legegyszerűbben az online shopban kezdeményezhetsz, jelszavas belépés után.

Ha még nem járt le a hűségidőd, akkor a bejelentkezés, majd a készülék kiválasztását követően láthatod azt a dátumot, amikortól jogosult vagy a vásárlásra, havi díjas számod megtartása mellett. Erre legkorábban akkor van lehetőséged, ha az érvényben lévő hűségidődből már legalább 21 hónap eltelt, vagyis abból már csak 3 hónap van hátra.

Újdonság! Új készülékvásárlás esetén, újabb két éves hűségidő vállalása mellett lehetőséged van készülékvásárlási kedvezményt igénybe venni, melyet a szerződés meghosszabbításakor érvényesíthetsz. Emellett akár részletfizetési kedvezményt is igénybe vehetsz: a készülék kiválasztása után kattints a "Meglévő havi díjas előfizetés megújításával" fülre, majd jelöld be, hogy "Kamatmentes részletre".

Az előfizetésedhez tartozó hűségidő lejáratának időpontját legegyszerűbben a Telekom alkalmazásban, az online ügyfélszolgálatunkon, vagy a havi számládon, a "Mobil hívószám" sora alatt találod meg.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. november 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!