2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mikor vásárolhatok legkorábban új mobiltelefont meglévő havidíjas előfizetésemhez?

Akár már fél év után is vásárolhatsz új készüléket. Erre akkor van lehetőséged, ha meglévő hűségcsoportodra ismét 2 éves hűséget vállalsz legalább annyi és olyan bevont előfizetésre, mint az eredeti hűségszerződésben. Ilyenkor az adható készülékkedvezményt időarányosan elszámoljuk, és levonjuk a vállalt 2 éves hűség időarányos kötbér összegét. Az elszámolás eredményeként kaphatsz készülékkedvezményt, de az is előfordulhat, hogy a kötbér összege nagyobb lesz, mint az újrakötéskor neked járó készülékkedvezmény.

Amennyiben az újrakötéskor a meglévő szolgáltatások mellé újabbakat vonsz be, azaz nagyobb fizetendő havi díjat és így költési szintet vállalsz, a kapható készülékkedvezményt is növelheted.

Amennyiben az újrakötéskor a meglévő szolgáltatásokból egy vagy több megszűnik, illetve a költési szinted csökken, akkor a hűségszerződés is megszűnik és a teljes kötbért ki kell fizetned.

Amennyiben van még olyan otthoni vagy havi díjas mobil előfizetésed, amire eddig nem vállaltál hűséget vagy 1 éves hűségben van, azokra a meglévő hűségcsoportod mellett is vállalhatsz 2 év hűséget egy teljesen külön új hűségcsoportban.

Új készüléket legegyszerűbben az online shopban vásárolhatsz, belépés után.
Az előfizetésedhez tartozó hűségidő lejáratának időpontját legegyszerűbben a Telekom alkalmazásban, az online ügyfélszolgálatunkon, vagy a havi számládon, a "Mobil hívószám" sora alatt találod meg.



Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!