GYAKORI KÉRDÉSEK

Készüléket szeretnék vásárolni online, de a felületen olyan tartozás jelenik meg, amit már befizettem. Mit tegyek?

A vásárlás egyik feltétele, hogy ne legyen lejárt határidejű számlád. Ehhez nemcsak az összeg rendezése, hanem a beérkezett összeg könyvelése is szükséges.

Az online ügyfélszolgálaton vagy Telekom alkalmazásban a bankkártyás befizetésedet - sikeres visszaigazolás után - maximum 1 napon belül jóváírjuk.
Banki utalások esetében a beérkezési idő maximum 4 óra, csekken történő befizetéskor általában 4-5 munkanap. A könyvelésre pedig a beérkezéstől számítva 1-2 munkanapon belül kerül sor.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A tételek rögzítése után a rendszereinkben is frissülnek a számlaadatok, ezért javasoljuk, lépj be az online ügyfélszolgáltunkra  vagy a Telekom alkalmazásba és kövesd nyomon az "Áttekintés" oldalon a befizetésre váró számlákat. Ha már nem látsz tartozást, megrendelheted a kívánt készüléket.

Ha meglévő hívószámodhoz szeretnéd a telefont, vagy az eszközt megrendelni, további feltétel, hogy előfizetéseden ne legyen érvényben hűségidő.

Utoljára frissítve: 2019. július 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!