2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a rendelt termék a kért időpontban?

Ebben az esetben készítsd elő jelszavad és a Telekom rendelési számot, majd hívd munkatársainkat, a 1414 telefonszámon (Hogyan kommunikáljak Vandával?), hogy az elakadt megrendeléseddel kapcsolatban segíthessenek.

Házhoz szállítás esetén rendelésedet, a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat:

  • A GLS Hungary oldalán folyamatosan nyomon követheted a futárszolgálat által küldött értesítésbenszereplő csomagszám alapján.
  • A Home Delivery Team szállítások esetén a HDT Nyomonkövetés oldalon nézheted meg a csomagállapotát.
  • Waberer’s kiszállítás esetén egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát, illetve  a + (36) 20 479 7249 ügyfélszolgálati telefonszámukon vagy e-mailben, hazhozszallitas@waberers.com tudsz érdeklődni.

Amennyiben Pick Pack pontra kéred a kiszállítást, akkor a csomaggal kapcsolatban a Sprinter futárszolgálatnál kérhetsz tájékoztatást a 06 1 881 2616 telefonszámon a 7 jegyű rendelésazonosító megadásával.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!