Mit tegyek, ha nem érkezett meg a rendelt termék a kért időpontban?
Ebben az esetben készítsd elő jelszavad és a Telekom rendelési számot, majd hívd munkatársainkat, a 1414 telefonszámon (Hogyan kommunikáljak Vandával?), hogy az elakadt megrendeléseddel kapcsolatban segíthessenek.
Házhoz szállítás esetén rendelésedet, a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat:
-
A GLS Hungary oldalán folyamatosan nyomon követheted a futárszolgálat által küldött értesítésbenszereplő csomagszám alapján.
- A Home Delivery Team szállítások esetén a HDT Nyomonkövetés oldalon nézheted meg a csomagállapotát.
- A WSZL kiszállítás esetén egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát, illetve a + (36) 20 479 7249 ügyfélszolgálati telefonszámukon vagy e-mailben, hazhozszallitas@waberers.com tudsz érdeklődni.
Amennyiben Pick Pack pontra kéred a kiszállítást, akkor a csomaggal kapcsolatban a Sprinter futárszolgálatnál kérhetsz tájékoztatást a 06 1 881 2615 telefonszámon a 7 jegyű rendelésazonosító megadásával.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!