2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a rendelt termék a kért időpontban?

Ebben az esetben készítsd elő jelszavad és a Telekom rendelési számot, majd hívd munkatársainkat, a 1414 telefonszámon (Hogyan kommunikáljak Vandával?), hogy az elakadt megrendeléseddel kapcsolatban segíthessenek.

Házhoz szállítás esetén rendelésedet, a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat:

  • A GLS Hungary oldalán folyamatosan nyomon követheted a futárszolgálat által küldött értesítésbenszereplő csomagszám alapján.
  • A Home Delivery Team szállítások esetén a HDT Nyomonkövetés oldalon nézheted meg a csomagállapotát.
  • A WSZL kiszállítás esetén egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát, illetve  a + (36) 20 479 7249 ügyfélszolgálati telefonszámukon vagy e-mailben, hazhozszallitas@waberers.com tudsz érdeklődni.

Amennyiben Pick Pack pontra kéred a kiszállítást, akkor a csomaggal kapcsolatban a Sprinter futárszolgálatnál kérhetsz tájékoztatást a 06 1 881 2615 telefonszámon a 7 jegyű rendelésazonosító megadásával.

Utoljára frissítve: 2023. március 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!