GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a rendelt termék a kért időpontban?

Ebben az esetben készítsd elő jelszavad és a Telekom rendelési számot, majd hívd munkatársainkat, a 1414 telefonszámon (Hogyan kommunikáljak Vandával?), hogy az elakadt megrendeléseddel kapcsolatban segíthessenek.

Házhoz szállítás esetén rendelésedet, a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat a GLS Hungary oldalán folyamatosan nyomon követheted. A Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtagot (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén a 1 előtagot (pl. 112345678) kell megadnod a felületen.

Amennyiben Pick Pack pontra kéred a kiszállítást, akkor a csomaggal kapcsolatban a Sprinter futárszolgálatnál kérhetsz tájékoztatást a 06 1 881 2616 telefonszámon a 7 jegyű rendelésazonosító megadásával.

A Home Delivery Team szállítások esetén a HDT Nyomonkövetés oldalon nézhető meg a csomagállapota.

Utoljára frissítve: 2019. december 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!