Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen előnyökkel jár, ha rendelkezem Telekom otthoni és mobil szolgáltatással is?

Amennyiben minimum kettő otthoni és legalább egy mobil előfizetésed van a Telekomnál, részesülhetsz a Magenta 1 havidj-kedvezményben. 

A kedvezmény igénybevételéhez a következő díjcsomagokból választhatsz:

  • Otthoni internet: Net Plusz, Net 250/10,Net 250/70, Net 500/22, Net 500/150, Gigaerős Net 1000/25, Gigaerős Net1000/200, Gigaerős Net 1000/1000, Gigaerős Net 2000/1000
  • Televízió: IPTV S, IPTV M, IPTV L,IPTV L+HBO Max, Telekom TV S, Telekom TV M, Telekom TV L, Telekom TV L+HBO Max
  • Otthoni telefon: Alap, Hoppá Plusz
  • Mobil hang: XS/S/M/L/XL
  • Mobil net: Net 4 GB/10 GB/Net 50 GB/Gigaerős Net Okosvilág/Gigaerős Net Utazás/Gigaerős Net Szórakozás mobilinternet díjcsomag-kombinációk egyike

Fontos, hogy a Magenta 1 havidíj-kedvezmény mellett:

  • akár új, akár régi Magenta 1-es ügyfelünk vagy, nálunk kedvezményesen vásárolhatsz készüléket és 30% kedvezményt kapsz a készülékbiztosításra, valamint díjmentesen igénybe veheted a mobilfutár szolgáltatást,
  • 5 mobilszám bevonásával korlátlanul, 0 Ft-os percdíjjal beszélgethetsz családtagjaiddal a Családi mobil opcióval,
  • töltsd fel Magenta 1 csomagodhoz tartozó Domino hívószámokat minimum 3000 Ft-tal a Telekom alkalmazásban és dupla Feltöltési bónuszt - 100 percet, illetve 1GB adatot - adunk.
  • A Netgaraciával, ha váratlan hiba miatt nem elérhető az otthoni internet, vagy nem működik a TV, akkor extra adatot adunk az összes olyan mobilra, ami a Magenta 1 csomagodba tartozik. Ha az otthoni telefonnal van problémád, extra mobil hangot biztosítunk.
  • Minden Magenta 1 ügyfél negyedévente exkluzív meglepetések közül választhat (kuponok, nyereményjátékok).

A Magenta 1 kedvezmény igénybevételéhez nyilatkozni szükséges arról, hogy a mobil és otthoni szolgáltatások előfizetője azonos. A folyószámlák rendezését kérheted bármelyik Telekom üzletünkben, illetve a 1414 telefonszámunkon.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!