Mit kell tartalmaznia a panaszbejelentésnek?
Annak érdekében, hogy bejelentésed a lehető legrövidebb időn belül és teljes körűen kivizsgálhassuk, kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy minden, a panasz kivizsgálásának szempontjából lényeges információt megosztasz velünk. Bejelentésedet legegyszerűbben e-mailben továbbíthatod nekünk.
Kérjük, lehetőség szerint add meg alábbi adataidat és elérhetőségeidet, ezzel is gyorsítva a szerződésed és az adott probléma beazonosítását, illetve a gyors egyeztetés lehetőségét:
- az előfizető családi és utónevét,
- a panaszhoz kapcsolódó előfizető azonosítókat (mobil előfizetés esetén a hívószámot, folyószámla számot, otthoni előfizetés esetén az MT ügyfélazonosítót),
- a szolgáltatás megnevezését (otthoni hangszolgáltatás esetén a kapcsolási számot is),
- otthoni szolgáltatás esetén az érintett hozzáférés telepítési címét, vételi helyét,
- a kapcsolattartói telefonszámod,
-
személyes adataid, valamint az utolsó havi számla - új előfizetőként a vásárlási számla - sorszámának megadásával lehetővé válik, hogy panaszodra is e-mailben válaszolhassunk. Azonban előfordulhat, hogy válaszunkat mégis postai levélben küldjük, személyes adataid védelme, a hatósági előírások vagy a bejelentés témája miatt (pl.: számlamásolat, híváslista, csekk újraküldése).
Abban az esetben, ha az elküldött panaszod alapján nem tudjuk egyértelműen beazonosítani az érintett előfizetést, csak további adatok bekérése után indíthatjuk el a vizsgálatot. Kérjük, pontosan és részletesen ismertesd észrevételed. A bejelentésed tartalmazza:
- a probléma pontos leírását,
- bekövetkezés időpontját,
- előzmény (pl. telefonos vagy személyes Ügyfélszolgálatunkon történt-e megkeresés),
- az érintett eszköz (ha van) pontos típusát.
Amennyiben a számlázott díjakkal, kedvezményekkel nem értesz egyet, kérjük, megkeresésedben tüntesd fel a számla/számlák sorszámát illetve azt az időszakot, melyre észrevételed vonatkozik.
A panasz teljes körű kivizsgálásához kollégáinknak szüksége lehet bizonyos kapcsolódó dokumentumokra (pl. eszközleadást igazoló dokumentum, részletes számlán bejelölt reklamált tételek), ezért kérjük, csatolj minden olyan lényeges dokumentumot panaszodhoz, amely fontos lehet a kivizsgáláshoz.
Például ha úgy érzed, hogy a telefonos ügyintézésed alkalmával pontatlan vagy hiányos tájékoztatást kaptál, bejelentésedben tüntesd fel, hogy hívtad-e telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy mi kerestünk-e meg, a pontos időpont (nap, óra, perc) megjelölésével, továbbá hogy milyen telefonszámról hívtál bennünket, illetve milyen hívószámon fogadtad hívásunkat.
Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!