2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mobilinternetet használok. Hogyan követhetem nyomon adatforgalmamat?

Mobil havi díjas és Domino előfizetések esetén, a választott adatcsomagból még felhasználható adatmennyiségről díjmentesen tájékozódhatsz:

  • mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazásban.
  • számítógépedről - mobilinternet előfizetéseddel/a mobilhang + mobilinternet előfizetéseddel/Telekom fiókoddal történt belépés után - az online ügyfélszolgálatunkon. Az "Áttekintés" menüpontban - az adott mobil szolgáltatásnál - megjelenik a "Belföldi adatkeret", illetve  "Szolgáltatás részletei" linkre kattintva megnézheted a Magyarországon felhasználható adatmennyiség és EU roaming helyzetben felhasználható adatmennyiséget is.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és tekintsd meg a felhasználható adatforgalmad:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Felhívjuk figyelmedet, hogy a beérkezett adatok feldolgozása folyamatos, ezeket kb. 6 óránként frissítjük a felületen.

Adatforgalmi értesítő szolgáltatásunk keretében díjmentes SMS-ben értesítünk, ha a mobilinternetes csomagban foglalt adatmennyiség egy meghatározott százalékot vagy MB-ot elér.

Internet szolgáltatásunk, és telekommunikációs eszközeink biztonságos használatáról ide kattintva tudhatsz meg többet.

Utoljára frissítve: 2022. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!