GYAKORI KÉRDÉSEK

Online rendeltem meg egy otthoni szolgáltatást, hol tudok tájékozódni a megrendelésem állapotáról?

Amennyiben díjcsomagváltást vagy új szolgáltatást rendeltél a már meglévő előfizetésedhez, az online ügyfélszolgálatunkon - honlapunk jobb felső sarkában, a "Belépés" gombra kattintva - a "Rendeléseim" menüpontban követheted nyomon megrendelésed.

Az oldalra beléphetsz:

  • az MT ügyfélazonosítóddal és a kiküldött egyszer használatos jelszóval,
  •  e-mail címeddel és a hozzá megadott jelszóval,
  • a Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal.

Ha TV-készüléket, táblagépet vagy notebookot igényeltél, igényed csak akkor jelenik meg az online ügyfélszolgálatunkon, ha a telefonos egyeztetés és a fizetőképességi vizsgálat megtörtént. Az online vásárlási igényed feldolgozásáról, a kiszállításról és az átvételről ide kattintva találsz részletes leírást.

Ha nem tudsz belépni az online ügyfélszolgálatra, legegyszerűbben e-mailben kérhetsz tájékoztatást a rendelésed státuszáról.

Utoljára frissítve: 2019. december 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!