GYAKORI KÉRDÉSEK

Tartozás miatt korlátozva vannak a mobil előfizetéseim. Időközben befizettem az elmaradásomat, mikor tudok újra hívást indítani azokról?

Amennyiben az elmaradás rendezésére az értesítésünk ellenére sem került sor és a kimenő hívásaidat, mobilinternet előfizetés esetén pedig az internet forgalmat tiltottuk, a korlátozás feloldása akkor lehetséges, ha igazoltad a tartozás összegére vonatkozó befizetés tényét vagy már le is könyveltük azt.

A visszakapcsolás az igazolás, vagy könyvelés után legkésőbb 72 órán belül fog teljesülni, és szolgáltatásaid ismét elérhetőek lesznek.
A korlátozást követően a visszakapcsolási díj: bruttó 4600 Ft/alkalom/előfizetés.

Ha továbbra sem fizetted be a tartozást, és már a bejövő és kimenő hívásaidat is szüneteltettük, a szolgáltatás visszaállítását akkor tudjuk biztosítani, ha az elmaradás, továbbá a fennmaradt egyenleg (beleértve a még le nem járt határidejű havi számlát is) kiegyenlítésének tényét is igazoltad vagy már le is könyveltük azokat. 

A visszakapcsolást ebben az esetben külön, egyénileg szükséges igényelned.
A szolgáltatás felfüggesztését követően a visszakapcsolási díj: bruttó 7200 Ft/alkalom/előfizetés.

A további egyedi tájékoztatás érdekében javasoljuk, hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámunkon vagy ide kattintva küldj e-mailt.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!