GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi szükséges ahhoz, hogy bel- és külföldön is használhassam a 4G hálózatot?

Belföldön:

Ahhoz, hogy a 4G nyújtotta élményt maximálisan kihasználhasd, az alábbi feltételeknek kell egyszerre teljesülnie:

  • szükséges, hogy az adott területen legyen 4G lefedettség,
  • 4G-képes mobil eszközzel és SIM-mel kel rendelkezned, 
  • az előfizetésednek 4G-s mobilinternetet nyújtó szolgáltatást/díjcsomagot kell tartalmaznia.

Díjcsomagodat, illetve mobilinternet szolgáltatásod a legegyszerűbben weboldalunkon módosíthatod, illetve a Telekom alkalmazásban további kiegészítő szolgáltatásokat vásárolhatsz (pl. eseti netbővítő opciót).

Töltsd le a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Havi díjas és Domino kártyás előfizetőinknek egyaránt biztosítjuk a 4G hálózat elérését.
Meglévő SIM-kártyádat díjmentesen 4G-képes SIM-kártyára cseréljük, amit a regisztrációs linkre kattintva kezdeményezhetsz.


Külföldön:

Automatikusan lehetőséged van a 4G használatára a 4G roaming partnereinknél.

További feltételek:

  • 4G-képes eszköz és SIM-kártya,
  • 4G-képes belföldi díjcsomag,
  • készüléked támogassa az adott országban használt 4G frekvenciát.

Fontos tudnod, hogy:

  • EU díjzónán belül a díjcsomagodban foglalt netet részben vagy egészben felhasználhatod,
  • EU díjzónán kívül az igényeidnek megfelelő roaming adatdíjcsomagot válassz,
  • a külföldi 4G hálózat elérhetősége, illetve adatátviteli sebessége függ a külföldi szolgáltató lefedettségétől és az általa használt frekvenciától.

Utoljára frissítve: 2019. július 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!